Cső Tsaby! Ebéd? Ok... hova menjünk? Ráday-ra! Jó, de hova..?

2009.04.27. 17:47 | kutyacica | 10 komment

Erről ez jutott eszembe. Hjajj.... hiány hiány hiány :(

Na ha hazamentem bepróbáljuk ezt, ha már a default célállomáson található. Mondjuk kapásból annyit tudok megállapítani, hogy az AIR-es honlap szép csak lassú (nemtom, én nem vagyok kibékülve az ilyen oldalakkal. Krva jó meg minden, de nekem nagyon antifunkci a magas várakozási idő.) az árak meg azért elég ütősek, ötezerér adják a biznisz lancsot. Na jó éhes lettem, franc.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr441089747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenderes T · http://myspace.com/ztrmusic 2009.04.28. 13:45:59

Én a Klassz-ba mennék el szívesen:
chiliesvanilia.blogspot.com/2007/02/kis-pesti-sznes-di-menta-klassz.html
Sokszor elmegyek mellette, és nagyon jól néz ki (jobban mint a honlapjukon: www.klassz.eu/index.php )

Viti2 (törölt) 2009.04.28. 17:32:48

Hááát. Megnézegettem a Costes étlapját és a "árak elég ütősek" helyett én a kurva drága kifejezést használnám. Nyilván egyszer megnézhető sznobságból, de azért nem fogok odaszokni.

Ami viszont az utóbi pár hónap gasztronómiai csúcspontja volt számomra:
www.peppers.hu/peppers/index.php

Még a GMC versenyen elért helyezésünkért kapott a csapatunk minden tagja egy 2 személyes all inclusive ebéd meghívást a dunaparti étterembe, a Mariott hotel aljába. Nem kell mondjam, hogy a kilátás és a hangulat elég megnyerő: Vár, Gellért hegy,terasz, dunapart, sunshine. A kaja is eléggé ütés volt: kezdtem egy rák koktéllal, ami kb így nézett ki:
www.peppers.hu/newsletter/newsletter_2009_business_lunch_hu.pdf
ezután egy kacsa steak valami mogyorós, szószos steak burgonyával, végül könnyű desszertnek egy karamell puding. Ehhez persze elfogyasztottunk egy üveggel a pincér által ajánlott 2006-os balatonellei Chardonnay-ből, szóval igencsak kellemesnek mondható ebéd volt.

Az árakat ekintve szerintem kategóriájában elég barátinak mondható a 2200 Ft-os 3 fogásos menüvel, aminél persze vannak választható különlegességek extra felárakkal, de anélkül nem egy megfizethetetlen hely.

Viti2 (törölt) 2009.04.28. 17:38:14

Amúgy személyes kedvencem könnyű kiülős ebédekhez a Claro bisztro a Ráday utcán, ahol kedvező áron (kb 800 HUF) lehet menüt enni, kellemes környezetben, bár érdemes korán odaérni, mert hamar elfogy. A legjobb, hogy ilyen régi klasszikus filmek plakátjai díszítik a falakat, szoval egy hozzám hasonló movie-junkie nem tudja nem szeretni. A la Carte étlapja viszonylag szűkös, de eddig mindig találtam olyat, amit szívesen eszem.
www.clarobisztro.hu/

kutyacica 2009.04.28. 17:43:49

milyen tippek, koszi! most rogvest....ooo...szoval minel elobb kiprobaljuk :)

amugy erdekes, a kajaban tenyleg kijon az arkulonbseg. en is azt gondoltam elsore h azert eleg komoly arakkal dolgozik a hely, aztan most belegondoltam es rajottem h mondjuk annyit fizettem a Mary Mac's Tearoomban a vacsiert mint itt ennek a bizonyos uzleti ebednek az ara. sajnos ez persze csak annyit jelent, hogy rohadt draga itt a kaja :( meg szerencse h Gregek ilyen szintu dolgokat tudnak osszeutni itt nekem :D

Viti2 (törölt) 2009.04.28. 17:52:44

Anytime you're home.

Olvasgatom közben a ZTR által belinkelt chew-n a kommenteket. A kedvencem: "Much ado about nothing. Big white plates, tiny portions, organized in the most unappetizing fashion. I'd rather have a Whopper (with cheese)."
Igaz szakértő, bár egyetértek valahol vele.

Nagy mákod van azzal, hogy szakácsokkal költöztél össze, remélem érzed. :-)

Viti2 (törölt) 2009.04.28. 18:24:01

AmÚgy ha már kaja, akkor az új xkcd kihagyhatatlan:
xkcd.com/574/

kutyacica 2009.04.28. 18:59:59

"Nagy mákod van azzal, hogy szakácsokkal költöztél össze, remélem érzed. :-)"

i second that. ahogy mondtam, profetikus (ezt nem igy mondjak, de hogy.. nemtom basszus.. messianisztikus? ah, feladom) megnyilvanulasnak bizonyult a "Brandon's gonna take care of that"

Az xkcd relevanciajaval 1etertek, ezert is linkeltem be a szunyogos posztba ;)

zooli_ 2009.05.02. 21:17:52

ezigy siman flash, nem air. air az desktop app.

amugy ja valaki jo kajalasban enis benne volnek.

kutyacica 2009.05.04. 00:11:48

semantics, schemantics. Flexet kellett volna irnom, h ne koss bele.

inkabb menjetek probaljatok ki aztan mondjatok el milyen volt :)
süti beállítások módosítása