There used to be a blog here

2010.05.26. 07:37 | kutyacica | 1 komment

Hmm. Emberemlekezet ota nem irtam a blogra, egyedul Szpitinek koszonheto h a honapban egyaltalan kerult ide content... pedig aztan az elmult bo masfel honapban tortenes az volt boven. Mivel holnap elhagyom a varost ahol az elmult kozel 2 evet lehuztam, visszahuzott ide a szivem valamit irni.

Szoval 27-en lezarul egy korszak mondhatni. Jun21-en fogok kezdeni a Qualcommnal, a ketto kozott egy kisebb road trip es persze a WC ficcen be. Ez ido alatt valoszinuleg nem lesz sok erkezesem irni, de majd meglatjuk. Miutan munkaba allok, nem tudom milyen formaban fog visszaterni a blog, az is lehet hogy semmilyenben, vagy ha igen akkor mas hangvetelu lesz. Azert minimum annyit erdemel az elmult ketev hogy szepen lezarjam itt.

Na akkor, lassuk ott tartottunk hogy szulinap.

 

(A Microsoft Seattle on site interjut kihagytam. Semmi kulonos, esett az eso, partiztam egy istent egy szorakozohelyen, ott hagytam a bankkartyamat, bezartak a szefbe szoval buktam volna vagy a kartyat vagy a repulot. Se baj, mert 5 honappal korabban csinaltattam uj kartyat cak mindig elfelejtettem aktivalni.. na ez itt jol jott. Ja, a varo termukben kiprobaltam a Surface-t, csekk.)

03. 17. Nem akartam menni sehova, masnap McAfee interju. Elkertem Dominik kocsijat, Alpharettaban lesz az interju. Good plan - now will it fly? Of course not, jott a hivas a Microsofttol (ok, technically elozo este jott de hangpostat idoben lehallgatni osi roman szokas ugye) - felvettek a Bing reszleghez! Orulunk Vincent, elso full time allas ajanlat ever. :) OK, fuck this lets party. Well.. egy sor. Hipp hopp, Virginia Highlands karaoke bar, tequila stb. Na valahogy hazajutottunk viszont a masnapi keles az szigoru volt. Azert az interjura eljutottam, az egyik fazon mint kiderult a WSF alelnoke volt regen, a masik meg kerdezte ismerem-e Nick Blacket. Ismertem. Whatever, megvolt, huzas vissza hogy elerjem a gepet San Diegoba. Termeszetesen lekestem, ez volt zsinorban a 3. out of ATL interju jarat amit lekestem. Fun fact: ilyenkor ingyen atraknak a kovetkezore, mindig.

7vege - San Diego Qualcomm interju. Nem sok meselni valo van, interju utan red eye vissza mert masnap reggel indultunk a Spring Breakre Panama City Beachre!!!!

Innen kicsit felporgetjuk, csak a legjobbakat emlitve:

1. Egy het Spring Break, isten volt. Fantasztikusan osszekovacsolodott a tarsasag, legnagyob bulizas volt az egesz, hangulaterzekeltetesnek ott van fb-on egy tonna kep. Pont az volt amit vartam tole es meg tobb - megkaptam szepen sorban hogy felvettek a McAfeehez, a HP-hoz majd vegul a fonyeremeny a Qualcommhoz is. Best. Spring Break. Ever. Hosszas gondolkodas utan maradtam a kezdeti prioritasnal, San Diego baby!

2. A hazajoves utan kicsit lecrashelos flashunk volt, eleg nehez volt innen winduppolodni vfissza a munkaba, en itt sajat meglatasom szerint legalabb 3 hetet elalibiztem, be is ficcent par jo buli.. a legjobb az ennek a picsanak a szulinapja volt. Szoval ez ugy kezdodott hogy edzes utan mondom Brandon be kell mennem a konyvtarba scannelni, ok. Erre ott vagyunk ilyet szol 'ok check this, Imma go over and talk to those girls.' And I was like ok who cares?? but whatevs, egy-2-3, jopofizas masnap bejelolt facebookon aztan meghivott a bulijaba. Na most errol a bukszarol kiderult h egy ilyen nagyon gaz caniving bitch, amugy Brandonra van ramozdulva azert jopofiskodott igy velunk is. Na a lenyek h dannel probaltunk az utbaigazitas info alapjan leljuni a buliba, ami nem nagyon sikerult, mint utolag kiderul a hely amit kerestunk nem egy bar volt hanem valami tag koliszobaja... well Flenny's can be deceiving you know. Whatever, helyett midtown, Enigma nevu uj night club, istent partiztunk megjott Matt is miutan megvolt a randija a "Brazil Chick-el"... akirol tudni kell hogy kb. egy honapig kavartak de most se tudom mi a neve hiaba talalkoztunk 2x, mivel Matt tendenciozusan Brazil Chicknek hivta. Szep. Kozben persze a paper-t irni kellett, valahogy kijottunk hataridore, elso research publication submit, ezzel a master research letudva. Kozben megnyitott egy uj wingnuts, ami kozel volt a laboromhoz - score!

3. Itt meg emlitenem h Spring Break utohatasa volt meg hogy allandositottuk a hetvegere Matteknel temazast, marcius ota gyakorlatilag egyetlen hetvege sem volt hogy nem aludtam volna naluk legalabb egyszer. Meg szerencse hogy van boven plusz szoba meg kanape :) Szoval az 1123 igazi summer home lett igy a vegere. Mi van meg erdekes..

4. Ja igen, szoval jott az ev vege, hajtas blablabla, volt egy komolyabb scare a munkavallalasi papirokkal time shortage okan (ki gondolta volna hogy ha a tavaly nyari 5 munkanapba telik akkor az idei 3 honapba?? fail), de ugy tunik jelenlleg kopkoppkikikopp h jok leszunk.

5. OK ezen kivul mar tenyleg csak az ev veget vartuk, kiderult h elkevertek a gyuru rendelesemet igy ujra kell rendelni es nem kapom meg nyar vegeig... fail!!! De hat ez van... viszont tartottunk SP reunion vacsit, rendeltem hozza csokitortat, Mouna-val sutottunk en voltam a nap hose, je. Ez jo volt, ezen kivul csak a szivas a tanulassal, illetve Mouna-val meg Ulivel tartottunk egy maratoni minimum 10 oras vasarlos napot, na az fasza volt.

6. Mar majdnem ev vege, jottek az utolso beadasok, E-Commbol mint kiderult akkora asz voltam hogy nem kell vizsgazni, score. meg par beadando, 1 nap alatt megirtam an android applicationt, ahogy kell utolso heten 5-bol 3 vagy inkabb 2,5 fel nap aludtam, egyetemi szorgalmi idoszak palyafutasom szo szerint 36 ora programozassal zarult, nagy sikerrel, 98/100. Dead week vegen meg szerveztem egy BBQ-t a WSF-nek, az jol sikerult, good times good times. Utana megneztuk faszan a Kick Ass-t, kiraly az a film!! Igy mar csak 1 vizsgam volt vissza a diak evekbol. Volt ra 5 napom ebbol 3-at termeszetesen elcsesztem sorozat nezesre, panik ahogy kell, meg fogunk bukni Foni, meg 1x utoljara kiirtam magamnak a tablara mibol fogunk bukni, aztan megcsinaltam a vizsgat, utolso mondat a papiron stillszeruen: I'm done with Tech! :)

7. Commencement, sunshine, happiness. Ez az elmult 2 ev egyik legjobb estelye lett, fogtuk magunkat es 10-en osszealltunk es kibereltunk egy strech limot az estere. Viti, Zoli, Petya, Lacos, Geri, Zsolti azt gondolom hogy megtalaltam a megfelelo koritest a gyozelmi zsivar elpofekelesenek, innen is 1000 thankyou meg1z.

8. jegyek stb, straight A lett megint a felev, osszessegeben 3,93/4.00 atlaggal zartam az egyetemet, ket honor society-be is meghivast kaptam ezzel (ezek ilyen teljesitmeny alapu izek, az egyik nem mondta meg pontosan mi a bekerulesi kuszob, a masiknal tudom hogy a teljes egyetem felso 10%-a GPA alapjan). (ja nemi side: itt ilyen buta rendszer van, hogy elobb van walk mint hogy tudnad a jegyeidet... jo lehet annak aki utana megtudja hogy kapaltak valamibol pff. Ennek azert nem adhatunk kulon pontot, ezert itt beemlitjuk hogy persze meg a foci szezon tavaszi hajraja is kiemelt szerepet kapott, a bajnoksagban tudtam a vegeig szurkolni, sajnos az egy hetes bayern-cselszki-bayern fiaskodo ultimately kinyirta a szezont, igy nem lett se 19., se 4. cim ahogy vartuk ev elejen. A munchen meccs kulonosen fajt, ez a semmibol valo nemet visszajoves eleg nehezen csuszott le kb 10 nemet szurkolo kozott.. sebaj, fel, tamadunk. Jovore felepul Ando meg Hargo + Berba megtalalja a gollovo zoknijat es ujra mi leszunk a kiralyok, en mondom.

 

9. Vege lett az egyetemnek, azota megy a henyeles nagyjabol.. a GRA-t meg tisztessegbol le kellett zarni de azert nem haltam bele, na. Na jo egy-ket frankosag meg belefert, peldaul voltunk NBA rajatszas meccsen, mas kerdes hogy a Magic leiskolazta a Hawks goddamit. Azert jo feeling volt. Illetve befert meg egy trip San Diego-ba, ez amolyan elo trip volt, kicsekkeltem a hazat ahol lakni fogok, meg ugy a kornyeket, fobb dolgokat mint Pacific Beach, La Jolla, UCSD campus, Old Town, Balboa Park.. az egyetlen negativum a GG betonlap az arcba jellegu finaleja volt :( Na de ezen tullendulve osszegezve high expectations, so to speak, jo lesz ez.

10. Most meg itt ulok a szobaban, datum szerint holnap indulok, bepakolas baratok kozott is 0%-on all, illetve inkabb -10% mivel jelenleg nincs eleg borondom.. jo valahogy lesz. Ja meg basszus, h valami hangis jusson a vegere, majd elfelejtettem hogy bucsupartinak (na jo nem annak indult de einstandoltam :) osszehoztunk egy 1920-as evek feeling partit Matteknel... ez volt az elso buli amit ott csinaltunk a full 2 ev alatt, de megerte ra varni. Szinten az elso volt ahol tenyleg ki is oltoztem (minusz halloween, of course), bejovos volt nagyon, sheer style, again: check facebook. By the way, itt jatszottam eletemben eloszor beerpongot, newsflash: I'm the fucking beerpong master mint kiderult.

And that's what you missed on Glee.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr82032029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viti2 2010.05.27. 14:10:14

"Fun fact: ilyenkor ingyen atraknak a kovetkezore, mindig."
Akkor innentől én is ezt csinálom majd ha késel. Majd a másnapi buliba becsatlakozol.

Az east coast roadtripről majd részletes beszámolót kérek, főleg a NYC részről.

Amúgy meg nehogy bármit is megváltoztass a blogon a jövőben, azon kívül hogy gyakrabban írsz . Szerintem vagyunk egy páran, akik kitartó olvasóid és a jövőben sem a "milyen napom volt a cégnél" típusú posztokra lesznek kíváncsiak. Nekem pl a mai napig a yellowjacket az egyik fő forrásom az aktuális az american pop cultureről (GG mellett :-) ), szóval keep us posted!
süti beállítások módosítása