random idiocracy

2009.04.12. 19:39 | kutyacica | 1 komment

Címkék: idiocracy

Csutortok-penteki hir, de nem lattam meg indexen, igy arra kovetkeztetek, hogy nem feltetlenul jelent meg magyar mediakban, tehat erdekes lehet.
Egyebkent a security community-ban valo hirterjedes sebessegere jellemző, hogy én konkretan a pénteki seminaron hallottam róla, ahol az előadó az információ szivárgásról szóló slideshowjába bele is csempészte a fickót, ezt ugye a hír másnapján. Schneier velemenye erre talalhato.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr31061391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viti2 (törölt) 2009.04.22. 16:55:04

Ehhez azért elég balfasznak kell lenni. Én amúgy nem találkoztam ezzel a hírrel a magyar médiában, bár ettől még megjelenhetett. Kiváncsi vagyok, hogy vajon mi a protokoll titkos iratok szállítására. Szerinted a szabályzatukban benne van, hogy pl.: "ne hagyjuk a titkos dokumentumokat az asztalon ha elmegyünk" vagy ezeket alap dolgoknak tekintik?
süti beállítások módosítása