score/fail top10

2009.01.23. 02:50 | kutyacica | 2 komment

Címkék: gép job top10 mu election08

Hejj,

Egész sok féle apróság gyülemlett össze, csináltam belőle score/fail top10-t. Nem tíz egyik se, de honestly I couldnt care less.

Score

1 Ez a szám. "I used to get bored and count 20s for practice" h szoktam mondani, priceless? :) Plusz pont Young Jeezy-ért, bár ez a lil 'lö-lö-lö-lollipop' wayne qrva idegesítő.
2 Voltam ma mock (próba) interview-n, egész jó volt, remek gyakorlás. A feedback rész tovább tartott mint a kérdések, tök hasznos volt, kaptam okos tanácsokat bár a két fontosabban (sajnos) nem lepődtem meg. Igen, kitaláltátok: legyek csendesebb és rövidebb.
3 Viti is back on the blog, big up!
4 Végre kiderült az idő, ami már rámfért (mivel sose tudtam hány óra - booh-yahh!! thank you thank you) mivel a tököm tele van ezzel a reggeli fagy+home park wind tunnel effect szopással. HOTlantát akaroook
5 Holnap végre van valami házibuli itt a homeparkban. Asszem elmegyek, végülis lassan két hónapja nem láttam egy csomó embert, "beköszönünk 1 sör erejéig". Amúgy elvileg lesz zenekar(!) és az amerikai legyen-a-bulinak-themeje fixációnak megfelelően a theme az h Redneck circus, én szokásomnak megfelelően nem fogok emiatt kiöltözni (így is jó leszel komcsy ehehehehhh) de remélem készülnek vicces képek.
6 We are #1!!! Remek eredmények, Tevez játszik és jól játszik, nice nice.
7 CISEC rules: totál komázom ezt az új labor feelinget, tök jó kis hangulat van, megvolt az első labor meeting és az is jó volt, beszélgetgetünk-haverkodunk, úgy néz ki van itt pár srác akik egy más projekten dolgoznak de pont jól jön egymásnak amit csinálunk szóval elvileg knockonwood pont abban fognak tudni segíteni ami nekem sötét, szóval frankó. Máris utálom h emellett még tárgyak is vannak :D
8 Inauguration media attention - well ennek első blikkre a fail-ben a helye, az overhype rohej szvsz, de ez nagyon beadta. Daily Show sticking it to Obama, yes we can. Ugye a daily show honlapjan minden epizodot meg lehet nezni, plusz ezt talaltam rola, 1:36nal kezdodik a lényeg, a tobbi montazs más az esti talk show poénokból amik nem érdekesek.
9 Ez a lista. Eléggé voltmár szagú de amitóa speciel én utoljára láttam sokat bővült plusz így kis itt élés után triplán tudtam értékelni. Classic itsfunnybecauseitstrue, 1ébként Facebook link, de be nem másolom mert nagyon hosszú. Ja hogy mi ez, 250+ jel "You know your Hungarian When.." jeligére, én óriásikat bólogattam-röhögtem egy csomón.
 

Fail

1 ez a zene bazmeg nem is fail, Epic fail. Numa numa my ass hát ilyen nincs. Ráadásul TI (also atlantan)? man....
2 A grading positiont amire jelentkeztem a ma kapott korlevel szerint siman betöltötték, nekem egy levél nem sok annyi választ meg nem engedett a csávó. Bekaphatja :) Akkor nem értem minek hirdeti meg, köpködők.
3 Köv héten állítólag már megint freezingre fordul az idő, hát a tököm bele komolyan.
4 Úgy tűnik Fergie mester bemutatta az utóbbi idők legjobb jinxét amikor két hete közölte h teljesen egészséges a keret, mert azóta átmentünk pirrosziba, de nagyon csúnyán. Ami a liga kupa meccsen volt hát az már a burleszk kategória. Még valaki lesérül és behívnak, ezt asszem egyszer már beírtam akkor jól jöttünk ki belőle úgyhogy jólesz még1nek.
5 Az ilyesmi meg bezzeg nem kerül be a hírekbe.
A) - De kurva simlis dolog volt ezt az inauguration napján közölni, legnagyobb az indoklás:
"Due to legal reviews, discussions with some of the players involved, we couldn't get it together and signed off on until today," Baldwin said. "We considered holding back another day, but felt in the interests of transparency we wanted to get this information out to cardholders as soon as possible, recognizing of course that this is not an ideal day from the perspective of visibility." MY ASS...
B)- what the f..? no, tényleg eztmostakkorígyhogy? Marad a párna alá tömés lassan.
Találatot köszönjük Prof Giffinnek aki tegnap mondta órán, illetve kedvenc magyar nem-ismerős blogomnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr56896942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edward_sch · http://www.himmel.hu 2009.01.23. 17:16:34

Ez a numanuma mashup már első pillantásra is száz százalékos lenne Markert Laci feladatára: nemisrossz.himmel.hu/feladat/show/elbaszott-dalok

az inaugurationos dick cheneys poénok meg valóban viccesek :)

kutyacica 2009.01.23. 20:12:44

na hat akkor beadom, olyat még úgyse csináltam a nemisrosszon
süti beállítások módosítása