adidas commercial

2010.06.04. 22:53 | kutyacica | 4 komment

Címkék: video

Winfield lotte, hat ez hatalmas. Majdnem a legjobb star wars dolog amit a heten lattam, de csak mert a heten neztem meg a something something something dark side-ot, amit mellesleg ajanlok mindenkinek.

 

na meg 1 dolgot keverjunk ide, ha mar sci-fi es animation: iden nyaron uj Futurama evad jon mint tudjuk, ezt a fasza felvezeto blogot meg Zooli fb-zte ki a minap, eleg josag.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr742057501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyacica 2010.06.05. 21:00:14

@Kereskényi Balázs: errol eszembe jutott mennyire regen nem jatszottam mar szamitogepes jatekokkal (guitar hero excluded). el is mentem megnezni a prince of persia-t, nekem bejott. lehetett volna kevesbe disney, de a jatek feelingje visszajott belole.

viti2 2010.06.05. 21:15:11

Szerintem a prince of persia hatalmas bénaság lett. Minden olyan filmes klisét elkövettek benne, amit az elmúlt 2 évtizedben megutáltam. A magyar szinkrontól meg kaparom a falat, annyira erőltetett. Nálam kb 4/10 ez a film.

Ez a SW videó kegyetlen nagy, engedelmeddel (de a nélkül is) muszáj megosztanom fb-n.

kutyacica 2010.06.06. 03:35:33

@viti2: bazzeg megette a kommentet a cookie-monster. ma mind1, annyit akartam csak h mer nezed szinkronnal, illetve h gamer movie csak ugy elvezheto altalaban ha az ember nyomta orrba-szajba a jatekot, normalis szemuveggel nezve persze h gyenge.

osszad nyugodtan, mint irtam en is Winfield postingjabol szedtem. (Ez milyen kiraly nev mar hogy Winfield Tufts, amugy? Tok jo szerintem. O vezette iden amugy a Ramblin Recket - kis GT trivia.)
süti beállítások módosítása