random music

2010.06.03. 20:43 | kutyacica | 3 komment

Címkék: random qualcomm

na Del-Korea az egyik olyan orszag, ahova el kene egyszer menni. En mindig ugy kepzeltem el kb. mint a Szarnyas Fejvadasz es az 5. elem kevereket, kiveve hogy senki nem nez ki 16-nal tobbnek; de lehet ez igy nem teljesen pontos... Eddy kedveert tessek egy video 2009 legsikeresebb eloadojatol aminek aztan tenyleg semmi koze semmihez, csak ugy talaltam a mult heten. a ruhak meg folek a napszemuvegek eleg priceless, de azert a random angol szavakat semmi nem veri le

오늘 이후로 난 남자 울리는 bad girl! ^^

Hehh, aki vegigolvasta a bejegyzest annak jutalma h 1. kezbol ertesul egy uj izgalmas hirrol amirol e pillanatban kaptam emailt, miszerint megjott az EAD kartyam. What is that? Employment Authorization Document card, vagyis hivatalos munkavallalasi engedely. Na ez aztan big effin relief... errol tudni kell hogy elegge elhanyagoltam az igenyleset amire vegul csak aprilis legvegen kerult sor, ami azert problema mert papiron 3 honapig is eltarthat az ugyintezes es enelkul nem lehet munkba allni. Jelentem hogy ezek szerint nekem 4 het alatt elkeszult tokkal-vonoval, very nice. London, Baby!

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr472054519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viti2 2010.06.05. 21:10:15

A szám kiba szar, kb a Japán slágereket idézi fel számomra.

Ilyen állampolgárság megszerzése esélyes? Nem igazán vágom, hogy milyen feltételek vannak, meg mennyire macerás, de elképzelhető, hogy valaha kettő állampolgár legyél?

kutyacica 2010.06.05. 23:18:29

@viti2: szepen vagyunk. Elox nem ertettem h jon kepbe a delkoreai allampolgarsag aztan leesett h mit is irtam ide :)

Elvileg eselyes, de ido kerdese. Elso lepes a green card, az is jo par ev legalabb, aztan az mar permanent residencyt jelent.

edward_sch · http://www.himmel.hu 2010.06.06. 14:14:43

A klipből elsőnek a rémesen túljátszott pozőrködés jön le. :) Ugyanakkor a napszemüveg megválasztásáért valaki tényleg dicséretet érdemel. :)

Egyébként a random idegen szavak bevágása a japánoknál is igen kedvelt szokás. Szerintem ez kábé annyira értelmes szokásnak tűnik nekünk, mint nekik lehet az, hogy az idióta nyugatiak írásjeleket tetováltatnak magukra. :)
süti beállítások módosítása