Thanksgiving, Black Friday, Rivalry 7vége

2008.11.29. 02:32 | kutyacica | 1 komment

Címkék: usa gt yellowjackets

Hej mindenki,

Az elmúlt kétnap kifejezetten élvezetesen telt, melynek során átestem életem első Thanksgivingjén. Bár tulajdonképpen még a 7vége fele hátra van, nem is kis eseményekkel hiszen szombat GT@U[sic]GA, varásnap MU@citeh, szóval mondanom sem kell, idegeim már pattanásig feszültek! Na de ebben a bejegyzésben mégis az elmúlt két napról számolok be.

A csütörtök álmosan indult, végre kialudtam magam, sajnos jobban is mint terveztem mivel lekéstem a hagyományos Macy's Thanksgiving Day Parade-et, ami két okból marad emlékezetes:

1. A felvonuláson részt vett házi marching bandünk ami idén száz éves (Sallai felhorkan). Egyébként Miley Cirus előtt vonultak, gondolom azért h valami igényessel ellensúlyozzák muhhharharharhar. Ide be is teszek két videót, egy a parádéról, a másik a legutóbbi white out meccsről csak mert az annyira ószam volt (amúgy ott vagyok a tömeg kellős közepén első sorban pont buzz - a mascot - mögött, persze nem lehet kivenni de nem ez a lényeg):

2. Im not gonna give it away - watch and enjoy :)

Mellesleg akinek ez nincs meg, respect szerintem nagy volt szinten. Brandonnak mutattam meg mindig rohog. 

Majd pedig be az egyetemre mivel volt még két teendőm, találkozó és kódolás dzsembori az egyik tárgyhoz (viszonylag jó cucc lenne amit csinálunk, de én csak egy dögunalmas szervert írtam hozzá plusz ami jó lett volna benne igazán abból nem lett végül semmi, szóval nem egy érdekes meg amúgy is temetni jöttem nem dícsérni), valamint a network securityból bementem megcsinálni az utolsó házit ami egy wep törés volt. Poén bár én nem tanultam belőle viszont legalább a setup egy szemét szóval még lesz vele további szívás is grr.

Na de utána jött az első izgalmas dolog, Brandon meglepetés hazaútja. Az történt ugyanis, h Brandon ugye kitalálta h meglepi a szüleit és hazarepül thanksgivingre de anélkül h erről szólna bárkinek. A meglepetés ereje pedig tovább fokozódott, amikor a szülei kitalálták, h akkor legalább webchateljenek egyet délután ha már nem tud eljönni. Na természetesen mi kiplotoltuk ebből, hogy akkor én majd innen frankón eljátszom h ő itt van és csetelek a családdal helyette, egészen addig a pontig amikor bekapcsolnánk a webkamerát amikor is ő hirtelen betoppan otthon. Na amilyen hihetetlen tökéletes koordinációt és felkészülést igénylőnek hangzik ez a projekt annyira jól behúztuk, full sikerült, aunt Susan elsírta magát örömében perfekt.

Ezután persze a jó hangulatom már meg is volt alapozva az estére, amit pedig hála Gundella vendégszeretetének egy valódi hamisítatlan thanksigving vacsorával tölthettem el. Na jó, annyiban nem volt hamisítatlan h ez inkább amolyan international version lett, mivel amerikai talán nem is volt a vendégek között ellenben volt német, olasz, koreai, kínai, mexikói, nepáli, iráni és zimbabwei. Tök jól szórakoztunk, hatalmasat kajáltunk (a menü már klasszik volt: pulyka pulykával :), remekeket beszélgettem. Többek között megtudtam h a kínai zodiákus naptár (tudjátok az állatos - valószínűleg nem ez a helyes kifejezés de mind1) szerint az Ökör jegyében születtem no comment. Utána meg amúgy - wait for it - igen, pókereztünk!! Na jó, túlszépítettem, senki nem tudott valójában játszani szóval inkább ilyen játék póker volt, de mivel hónapok óta nem fogtam chipet a kezembe örültem maganak így is. Ráadásul találtam egy gyereket aki szokott itt elvileg játszani szóval még az is lehet h találok póker társaságot itt a campusban. Sounds good to me!

Ez volt a tegnap, ma pedig egy másik - ha ez lehetséges, az általunk az amcsikról alkotott kép szerint legalábbis mindenképpen, még amerikaibb - hagyományba is belekóstoltam, ez pedig nem más mint a Black Friday. Apparently, a hálaadás utáni péntek (a hálaadás november utolsó csütörtökje mindig, amúgy valami indiános telepes izéből ered, kit érdekel pulyka azt jó van) szokás szerint a karácsonyi vásárlási szezon első napja, amikor iszonyat leárazások vannak. Na többet nem is írok arról h mi ez, mert hiába örültem h jól újat tudok nektek mondani, az index persze h írt két cikket is róla szóval most már tuti vágjátok..

Na de a saját élményem, szóval miután egész héten rágtam a többiek fülét h de jó lenne elmenni vásárolni, Gundella csütörtöki este végén mellesleg kibökte h ja amúgy mennek a mallba másnap. Hál isten maradt egy hely a kocsiban (persze oda vissza beshotgunoltam az elsőt - annyira állat h ez itt működik élesben Ilávdiszkántri) így elmentünk shoppingolni. Hát what can I say, ez a menyország :)) Szinte minden szinte ingyen, de tényleg nagyon durva, majdnem minden legalább 50%, vagy get 1 get 1 50% off -al ment és hát a cuccok, jajj. Új szerelmem az Express nevű márka, őszintén én eddig nem vágtam, kb olyan mint a Springfield és így 50%-on kb árban is :D Valamint a Macy's megint tele volt isten dolgokkal, illetve féláron már a Banana Republic is király volt. Szóval vettem is egy rahedli dolgot, totál isten volt, csak épp elment az egész nap - bocs mindenkinek akinek azt ígértem h ma szkájplizunk, tényleg úgy terveztük h 2-3 óra lesz és délre otthon vagyunk.

Hát, röviden ennyi, most egy sör mellett írom ezt a bejegyzést, amúgy tanulni kéne ezerrel, holnap pedig akkor ugye meccs. TO HELL WITH GEORGIA!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr99794198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyacica 2008.11.29. 03:11:29

Ja igen egy megjegyzés ami totál unrelated: kéne nekem egy PowerDVD, az se baj ha az "ingyenes verzió". Ha tudsz dobj egy mélt plz!
süti beállítások módosítása