Commencement Fair

2010.03.01. 02:32 | kutyacica | Szólj hozzá!

Címkék: mu

Ez a poszt ilyen random rantnak indult, aztan a kozepe fele ugy dontottem hogy irok a commencement fairrol, ami most volt a mult heten, szoval ez van lapozas utan, meg elotte par bekezdes mindenfele random dolog, hoki, gimis emlekek ilyenek.

how time flies. Mint az kozismert USA-Canada donto lett az olimpiai hockey tornabol, es sajnalatos modon 8 evvel ezelotthoz hasonloan ultimately elvittek Niedermayerek. Legkozelebb!! Legalabb Szpiti orul ;)

Amugy ettol reflektalos hangulatba kerultem, visszzagondolva legutobbra amikor ezt a meccset neztuk (igen, tudom hogy a csoportkorben is volt USA-Canada, olimpiai dontorol beszelek). Gimi 3. osztaly volt es Lipikeeknel voltunk egy hazibulin. Emlekszem a tobbseg Kanadanak szurkolt (en nem), olyan alapon hogy egyik jo haverunkat is Niedermayernek hivjak-tak. Az a buli amugy egy par dologrol emlekezetes meg, emlekszem peldaul hogy hang nelkul ment a teveben a Hannibal, maig megvan hogy akkor azt gondoltam, de rohadt felelmetes egy film ez. Kesobb hanggal megnezve csalodas volt oszinten szolva. Ajjaj, hol van mar a tavalyi ho.

Na mindegy, whatever. Holnap lesz CPD oran portfolio simulation game, gondolom ez olyasmi lesz mint amit azon a Morgan Stanley-s dolgon csinaltunk Vitiekkel 1x, majd beszamolok rola ha erdekes volt. Az oszi SAP szimulacios jatekrol irtam anno? Asszem valamennyit igen. Irnom kene mar az egyetemrol, csak sose veszem a faradtsagot hogy elemezgessem a dolgokat.

Na, eszembe jutott egy dolog, irok akkor rola (most ezt igy visszaolvasva hulyen fog mutatni az utolagosan betoldott leaddel, de kit erdekel, ez nem az Impulzus hogy szinvonal legyen). Szoval mult heten volt egy olyan dolog hogy commencement fair, magyarul diplomaavato vasar. Ez egy remarkably convenient otlet, az a lenyege hogy egy ilyen one-stop-shop a diplomazashoz kapcsolodo ugyintezesekhez. A student centerben tartottak es reggel meg nem nagyon voltak, igy egesz gyorsan meg tudtam csinalni.

Azert tartom jo otletnek ezt az intezmenyt, mert mindenkinek van egy-ket dolog amiert odamegy es igy logikus hogy esetleg olyasmire is benevez amire mondjuk nem akart volna, mindenki nyer. Arra gondoltam, hogy a BME-n is tokre lehetne ilyet szervezni, hiszen nalunk is csinalunk sok mindent: van evkonyv, gyuru (+gyuruavato), miegymas.

Itt ugye egy nagy kulonbseg ami a Muegyetemen nincs (a Kozgazon meg ezzek feketeznek hehehe), a Regalia. Ez az a kopeny-komuvestanyersapka kombo amit a filmekben latni ugye, amikor a vegen feldobjak a levegobe a sapkat. Ez a cucc itt nem is opcionalis hanem egybol kotelezo (mar ha az ember akar elmenni a diplomaosztojara), igy termeszetesen en is beszereztem. Majd ha eljon az ideje lesznek kepek meg minden, de egyelore nyilvan nem szabad eljinxelni.

A masik cucc az evfolyamgyuru. Ahogy en lattam ez itt ugy megy hogy van nehany nagy ekszergyarto ceg akik syndicate-be nyomjak az evfolyamgyuruket egy csomo egyetemnek, mi is egy ilyennel vagyunk szerzodve. Az otthonihoz kepest annyi a kulonbseg, hogy kozponti (nem karonkenti) a dolog szervezese, az egesz $ mozgasbol az egyetem/SGA teljesen kimarad (kozvetlenul a ceggel szerzodik az ember), illetve hogy sokfele meretbol meg karatbol lehet valasztani, es persze van undergrad-grad-phd/noi-ferfi. Ja meg valami ami figyelemre meltoan jo otlet szvsz: kamatmentes nem hitelnek szamito (= no credit check) reszletfizetesre is meg lehet rendelni a gyuruket. Ez azert eleg jo otlet amikor csoro-de-egyetem-utan-lesz-allasom hallgaszokrol van szo. Ezt otthon is meg kene fontolni!!

Aztan lehetett meg fotozkodni az evkonyvbe (itt ez sajnos maskent megy, sajat peldanyt ha jol ertettem nem lehet kapni), RSVP-zni magara a commencementre meg feliratkozni valami Alumni cuccra. A fotozos cegektol pedig rogton meg is lehet rendelni a mindenfele diplomaframe-eket, na en ebben meg nem jutottam dontesre.

A fotozkodasrol jut eszembe, van itt meg egy szokas ami otthon szerintem nem nagyon van. A dolog neve announcement, es gyakorlatilag annyit tesz hogy giccses disztavirat amiben verethetsz ismerosoknek hogy lediplomazol. Ez itt ilyen nagy uzlet, mar kaptam vagy 3 spam valodi levelet a postacimemre hogy rendeljek magamnak ilyeneket, meg tobb standnal is errol akartak meggyozni. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem ez elegge pretenciousnek tunik. Jo mondjuk ugyanezt el lehetne mondani egy baszomnagy pecsetgyururol is :) Hat, lehet ez csak azert furcsa nekem mert nem szoktam meg hogy ilyen van. Mindenestre, sorry, de en nem fogok kuldeni ez 1x biztos.

Vegul pedig - es ez is eleg hasznos szerintem olyanoknak, akik mar tudjak hogy pontosan mit akarnak - volt egy sor stand olyan cegekkel, amik ilyen felnotteletkezdeskor jol jonnek, pl. biztositok, ilyesmi. Ja meg persze a grad schoolok is kepviseltettek magukat ha esetleg valaki itt gondolna meg magat hogy megis maradna undergrad utan, hat ennek speciel nem hiszem h tul nagy a hatasfoka.

Hat, ez volt a commencement fair. Osszessegeben eltoltottem a dologgal cirka 1 orat, es most mindenem megvan, kovetkezo dolgom hogy megjelenjek a diplomaoszton. Szerintem ez elegge kiraly intezmeny.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr791798807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása