Well I guess this is growing up!

2009.10.10. 03:19 | kutyacica | 3 komment

Egy hihetetlenul odaillo cim, amit jinx-elesi elovigyazatossagbol egyenlore nem fejtenek itt ki, ezert a szerdarol valo beszamolast illetoen maradok az esti lenyegnel: Blink182 koncertem jartam

es kurva jo volt, na! Sejtettem hogy jol fogom magam erezni, de azt nem hogy ennyire. Az odajutassal voltak nemi gondok. Alapvetoen csak fel kellett volna szallni a 3-as metrora a dozsanal es vegigmenni kobanyaig, viszont tevedesbol atszalltam a Deakon es elmentem az orsig, majd aztan rajove a hibamra vissza el le kobanyara. (igy eleg egyszeru volt elmagyarazni, amugy midtown station, lakewood, 5 points, indian creek). emiatt jol elkestem egy kicsit - de igazabol megse, mert meg az asher roth fele ment le, a 2 szamat amit ki youtube-oztam csak utana nyomta le, szoval its all good.

persze mar az odamenet soran kiszurtam egy rakas koncert-gyanus tinedzsert a metron, ami nagy segitsegemre volt odaerven, mivel meg meg kellett talalni egy shuttle-t ami a koncert helyszinre vitt a metrotol, igy ez eleg konnyen ment. ut kozben meglepoen (persze nem tudom miert lepodtem meg) sok gt-istaval talalkoztam, az ut egy reszet par spanyol cserediakkal dumaltam vegig.

odaerve megallapitottam, hogy most eloX jo otletnek tunt a 21-es drinking age, mert az atlagkor nyilvan boven ez alatt volt, igy alig volt sor a sorhoz (pff, neha tenyleg nem artana rakattintani az ekezet gombra).

majd megtalaltam a helyemet - az amphitheater ahol a koncert volt kb akkora mint a petofi csarnok mondjuk, a seat eleg jo helyen volt a mosh pit mogott kozvetlen kezdodo ulo reszen elol kozepen, de szerencsre mindenki vegigallta a koncertet, igy ugralasilag nem volt gond.

a mellettem helyet foglalt arcrol kiderult, hogy most erettsegizett es security service lesz belole, tudjatok, akik az elnokre vigyaznak. a haverja meg harckocsizo es megy irakba. Na ilyenkor erzi magat az ember haszontalannak :)) Na de ezen nem volt ido szomorkodni, el is kezdodott a Blink ( igen, valamilyen okbol nem volt FOB, leginkabb talan azert h Gali ne legyen olyan pissed off.. - errol jut eszembe, ezt irja a wiki: "Blink-182 manager, Rick Devoe, also went onto say that the band has offers to play in (...) European festivals in 2010.").

A koncertrol fontos elmondani, hogy elkepesztoen jo volt a hangzas - de tenyleg, foleg h punk zenekar, nagyon meglepottem milyen profi volt, lemez szinvonal. Minden szivemnek kedves szamot lenyomtak (na jo, egy Aliens Exist elfert volna meg.. ), Tom kb szazX elmondta, hogy "I'm Awesome!", raadasul pedig a leges-leges-legutolso raadas szam a total kedvencem, a Dammit volt, itt mar polo nelkul kellett ugralni.

Uj szamok ? Nem tudok mit mondani nagyon.. 2-3 szam volt amit nem ismertem, ezek lehet h uj albumrol vannak, de lehet h nem. Annyit tudok, h az elso uj single majd az Up All Night lesz, ami elvileg meg nincs kesz igy nem tudok rola mit mondani.

Az Asher Roth utani szunetben meg talalkoztam egy arccal aki Nesbitt-el footballozott gimiben, es meg amit el akartam mondani, hogy eleg kiraly volt amikor a raadas ugy kezdodott hogy Travis Barkert (aki meg mindig a legjobb punk dobos) dobszerkostul felemeltek a levegobe es ugy korbe forogva-porogve a levegoben nyomott le egy 5 perces dobszolot, na az nagyon kiraly volt.

A vegen az is kiderult, hogy ez volt bizony a Blink182 leges legutolso allomasa a turnen. 17 eve vannak egyutt, elmeseltek hogy elso alkalommal 3 ember elott jatszottak es nem kaptak fizetest sem erte. Hat, en annyit tudok hogy ezuttal legalabb 1-el tobben ertekeltek oket!

A koncert vegeztevel alig kellett varni a shuttle-re, a metro elvitt a campusig, ahol meg Brandonek felvettek, mivel John-nal keso estig (ejfel korul lehetett) valami projekten dolgoztak.

Koszomom Blink182, a versenyben levok kozul hands down a felev legjobb napja volt es akkor meg azt nem is mondtam hogy.. ja igen, lets not jinx it.

peace out

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr331439886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viti2 2009.10.10. 03:31:31

Teljesen off, de ez a legjobb hely:
Nem tudom mennyire követed a magyar U20 útját, de ha van lehetőséged akkor ezt a mai meccset mindenképpen nézd meg, mert valami fenomenálisan katasztrofális volt. De tényleg.

kutyacica 2009.10.10. 15:46:27

bar a fb-on ez nekunk mar vegulis kiderult, de igen, kovetem abszolut, a negyeddontot sikerult is lestreamelnem, addig csak az index kozvetitest olvastam. I for one nagyok fel vagyok dobva miattuk, de vegig ugy voltam eddig vele, hogy nem akartam elhamarkodni, tudod, eljinxelni a nekik orulest.. kicsit ugy van ez, hogy a mi eletunkben, legalabbis az en fejemmel eleg nehez elhinni hogy magyar foci tud sikeres lenni, szoval csak "nyugtaval dicserem a napot" h ugy mondjam.

egy biztos, amikor van egy Dzsudzsakunk, Husztink, Bodnarunk, Gerank, egy Komanunk, Nemethunk, Gulacsink... a Loki BL-be jutasa, a selejtezo tavalyi sikerei, meg most az U20-as valogatott, szoval kezdem elhinni, hogy fogok meg magyar himnuszt hallani VB meccsen eletemben. Egy biztos, amikor majd eljon az a pillanat, akkor jo nehez lesz elmagyarazni a gyerekeknek, hogy Apa most miert sir a tv elott :))

szpiti 2009.10.16. 01:25:20

@kutyacica:
holnap (vagyis már ma) alig várom a meccset, meglesz a bornz, Koman Voli berakja a labdákat, nézzétek meg, aztán hazaviszi az aranylabdát...

Egyébként abszolút egyetértek veled, amikor majd a gyerekkel kimegyek az első magyar-brazilra, és teli torokból üvölti velem a himnuszt, aztán rohanunk rázni a rácsot együtt lent, amikor Krisztián benyomja a mesterhármast, na az lesz az igazi öröm... Csak látnám már valamikor :)
süti beállítások módosítása