7 for 7!

2009.05.06. 19:41 | kutyacica | 5 komment

A mult het penteken, a felev vegeztevel azon filozofaltam, hogy het dolog kene ahhoz a kovetkezo napokban, h azt mondjam perfekt volt a het, ezek:

1 Gyozelem a Boro ellen
2 Megkapom az allast amire hetfon interjuztam
3,4,5,6 A-kat kapok a negy targyambol
7 Bejutunk a BL dontobe kedden

Tovabb utan rovid kepes beszámolóban ismertetem, hogy jött ez össze

Kezdodott a szombati meccsel, ahol az o goljaikkal magabiztos jatekkal vertuk a Borot.

 

 

 

 

Ezutan jott a hetfo. Annyit kell tudni eloljaroban, h amolyan last chance jelleggel kaptam egy interju callt penteken, egy ceghez ahova szerdan adtam le a CV-met. A ceg neve Telchemy, hogy mit csinalnak azt leginkabb a honlaprol ellopott szep mondattal jellemeznem:


Telchemy's products are integrated into our customers' IP phones, Gateways, Probes, Analyzers and Routers which are used by telephone companies, cable companies, major enterprise and ISP's to help provide reliable Voice over IP service.
 

Long story short, az interju jol sikerult es tegnap meg is kaptam az offert! U h a nyaron meg is van mit fogok csinalni, 18-tol kezdodoen 12 heten at naluk fogok dolgozni. Nem tudom a melorol mennyit fogok itt irni, valoszinuleg az NDA miatt kb semmit, de annyit eloljaroban elmondok, h baromi challenging es erdekes melonak tunik, ahol pont olyan jellegu fejlesztoi tudast lehet kamatoztatni, amilyet en probaltam osszekaparni magamnak az elmult evekben. 3 honap mulva majd elmondom, bejott-e ez igy :)

Ezutan jott a kedd, es a keddel a felevi eredmenyek. Errol csak annyit mondanek, hogy negy pipa a Mibol fog megbukni komcsy listan :) (korrekcio: harom, a researchemet nem irtam fel ra most latom. nem is publikaltunk.. :| ). Na, azert mivel ez egy kepes beszamolo, ime, my current academic progress:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek utan elegge felpezsdult allapotban vartam persze a BL meccset. Errol rogton eszembe is jutott, hogy egy eves lett a blog, hiszen h visszaemlekszunk az elso posztra, ilyesmiket irtam benne:

Mire bárki idetéved, két dolog el fog dőlni:

1. Időre elkészül-e a diplomám,

2. Mit játszunk ma a barcával?

Ez utobbi az elodonto visszavago elott szuletett. A kovetkezokben ezert is majd recappelek-nosztizok egy kicsit, de most, to stay on track: jott tehat a meccs, az igazi rivalis, az Arsenal ellen. Es ami tortent, hat arra nem igen szamitottam meg en se, mert altalaban azert az ificsapatunk szokta inkabb elgyalazni az agyusokat (Nani dekazasa, jajj... :). De most nem volt megallas, lemostuk oket a palyarol! Termeszetesen az estet jol elb... megkesiretette Fletch ertelmetlen es velemenyes, de ezen a blogon jogtalan pirosa. En ugy gondolom hogy Iniesta es Xavi fogasaban Hargo hianyaban potolhatatlan a kp-jankrol, ha a Barca jut a dontobe nagyon, nagyon, nagyon nehez dolgunk lesz nelkule. Eddigi szezonunk a vedelem magabiztossagara epult, de ebben az esetben egeszen egyszeruen nekunk kell majd tobbet loni alapon lehet csak nyerni, attol tartok. De azert addig meg hatra van nekik a dinamo, es meg kell mondjam a kozepso vedok nelkul felallo barca bizony konnyen elverezhet a Bridge-en. Na de, mirol beszelek??! VIssza az euforikus meccshez, ami annyira jo h nem is egy keppel, de rogton videoval emlekezunk rola, ime, annak aki lemaradt volna, a 3. gol, aaaa orom nezni! GLORY MAN UTD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr441106824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kereskényi Balázs 2009.05.06. 21:38:54

győzelem a boro ellen? magabiztos játékkal vertük a borot? sajnálom, de cáfolnom kell híreszteléseidet :P

kutyacica 2009.05.06. 23:38:44

:)

A blog szerkesztosege helyreigazitasaban kozoli, hogy a boro itt nem tiszteletlennsegre (B) es ekezet nelkulisegre (ó) valló eliras, hanem egy masik Bororol, a Middlesbroughrol volna szo

kutyacica 2009.05.06. 23:39:17

je, en nem is kisbetuvel irtam! Ejnye Balazs :)

Kereskényi Balázs 2009.05.07. 23:15:35

én csak üzenetközvetítő vagyok, egy az egyben bemásoltam amit boró küldött msn-en, ti. neki nincs blog.hu-s accountja, én meg a napokban fedeztem fel, hogy nekem van. úgyhogy lehet, hogy ezek után sűrűbben fogok kommentezni ide. :-)
süti beállítások módosítása