rendezem soraimat

2009.04.09. 23:03 | kutyacica | 1 komment

Hello kedves olvasoim,

Lassan visszater a blog emberi kerekvagasba, hozom be a lemaradast meselni valokban is. Rövid beszámolómban kicsit írok a suliról, valamint a WSF vacsiról és a helyi HK választásról :)

In recent news, a tegnapelotti meccssokkot rövid helyzet és önértékelési periódus követte ami közben végig nagyon szarul éreztem magam, de most megint kicsit upbeatebb vagyok, mivel jónagy mérföldkőhöz sikerült elérnem a munkámban és a siker íze jobb kedvre derített mindjárt.

Egyébként a suli érdekesen alakul, az Opre tárgyról be kell valjam h kiderült h nagyon hasznos programozás tudásilag, tök sok arcane cuccot kellett csinálni házikban mint pl. kernel modul programozás, meg shared memory multithread ipc, szóval csupa olyasmi amihez egyáltalán nem konyítottam eddig így igen hasznosan jött. Ráadásul ma hirtelen fordulattal elkezdtünk Java runtimeokról tanulni, szóval végre nem vagyok teljesen fogalmatlan az olyan dolgokról mint SOA meg J2EE, ami azért jó mert most már legalább ki tudom betűzni ismerőseim CV-jét.

WSF: ahogy említettem, múlt hét pénteken sor került az éves World Student Found vacsira, amire mint az idei Neumann Etienne scholar magam is hivatalos voltam. A WSF-ről annyit kell tudni, h egy olyan szerv ami egy sor cserediák programot fog egybe, szóval az elsődleges interfész nekünk internacionál studenteknek egymáshoz. Az internacionálba természetesen az indiaiak nem tartoznak be, ők teljesen külön történet, így szükségszerűen maradnak a németek, na meg én. Ennek megfelelően a WSF-ben is praktikusan mindenki német, leszámítva aki ezzel az ösztöndíjjal Mo-ról jön amivel én is (ebből jelenleg 2 van: az előző srác itt maradt Phd-zni, plusz vagyok én.)

Szóval volt ez a vacsi, amire a Mary Mac's Tee Room nevű helyen került sor. Ez egy abszolút tipikus southern hely, ennek megfelelően a menü úgy néz ki, hogy a folyóbor szerepét a sweet+unsweet tea játsza (Amerikában is isznak az emberek icetea-t (ejtsd. ájsz tea) ugye, sőt délen ez a tradicionális drink, de köze nincs a nestea (ejtsd. nesz-tea, nem nesztí!)) féle izéhez, hanem ez valódi tea), valamint előételnek felszolgálnak egy csomó ilyen rollt ami édes illetve biscuitet, ami praktikusan pogácsát jelent nem sütit mint megtudtam. Az előző mondat nem tudom hogy kezdődött, szóval valószínűleg itt elég gáz a mondat vezetés, de automatikusan szinkronizálok bithiba után, szóval magának kajának meg persze bármit lehet kérni az étlapból, ami hagyományos déli kajákból áll. Ennek megfelelően én fried chickent rendeltem baked potato-val és cole slaw-val, amire elém raktak (szó szerint) egy fél csirkét, amit alig bírtam lenyomni de nagyon király volt :)

Természetesen készült csoportkép is, amit most be is rakok ide, szóval így nézünk mi ki:

A kedves feher inges hordo alakul bacsi az a bizonyos Mr. Ziegler, akivel en a kapcsolatot tartom a zalapitvanynal. A keprol emlitest erdemel meg:

- trapezkockasban elottem Sven, aki tok jo fej
_ Jobbra tolem ay idiotafeju samuel melllet szemuvegben Stefan, aki az egyik veteran itt és szintén jó arc, bár "mindig hecceljük egymást" ami ugye virágnyelven azt jelenti h egy kibaszott nagy paraszt aki folyton beszól mindenkinek és azt hiszi vicces (naturally tehát megtaláltuk a közös hangot...)
- véletlenül középen áll ugye Gundella, a német szomszéd, akivel jóban vagyunk, Brandon vele jár tangózni egy ideje és 7-ből 5-ször megjelenik nálunk vacsora időben :)
- és még akartam dobni egy mentiont a szélen csíkosban Arnónak, aki szintén infós és tök jó arc, ilyen videó játék kódingban nyomul. Ja, amúgy a banda fel infós, de elég sikár arcok amúgy. Ja igen az elnökünk a vigyori pofa az öltönyös mögött a balszélen, az is minda 2 infós, lol.

Jaj azt ígértem az email elején h írok még a hk választásról is, de nincs már kedvem ebbe beleírni. Bocs, ha csak ezért olvastad el :) De nem kell csüggedni, beleírom a következő bejegyzésbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr411056819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viti2 (törölt) 2009.04.22. 16:31:03

Egy ilyen WSF vacsin ilyenkor mindenki egyénileg fizet és ez egy ilyen "jöjjünk össze beszélgetni, mi külföldiek", vagy ez ilyen meghírdetett, hivatalos rendezvény?
süti beállítások módosítása