Két hét a világ

2009.03.02. 08:01 | kutyacica | 2 komment

Címkék: 1127 utinaplo springbreak

Helló Everibádi!

Hétfő van, március másodika és az csak egyet jelenthet: két hét és kezdődik a Spring Break. Normál egyetemista ilyenkor Cancunba vagy Miamiba repül, így a blog olvasói is joggal várhatnának valami izgalmas útibeszámolós kalandozós témát erre az időszakra. Ráadásul mint az köztudott mi az 516 lakói március idusa magasságában ünnepeljük a születésnapunkat ami nekem ráadásul még jeles napra is esik (ja, jóhogy, a szülinapomra..), így aztán már ennyi is elég lenne ahhoz hogy izgalommal várjam a Spring Break - Bday - St. Patty's 3-as kombót.

[megj: eredetileg SB-es képet akartam, de sejtitek mennyi szalonképest dob a google.]

Csakhogy mi itt persze h különcebbek vagyunk annál minthogy mindent úgy csináljunk ahogy mások, így aztán személy szerint a Spring Breaket egészen mással fogom eltölteni. Így aztán erről az újabb klasszik amerikai népszokásról ebben a formában most nem fogtok innen többet megtudni szorresz, viszont...

Nem akármi lesz ám itt, hanem meglátogat Virág!

Je :)))))) ^_^

Bizony, a teljes szünetet együtt fogjuk tölteni itt HOTlantában (megj: ez ilyen szugeráció itt merthogy az idő a fenének nem hagyja abba az ingadozást ma konkrétan esett a hó bahhhh..). És ennek örömére mindenféle programot terveztünk is, megyünk majd kosármeccsre meg ilyesmik nagyon csúcs lesz! :D

Mindezt pedig azért írtam meg hogy ha netán valakinek eszébe jutna ismét hogy valamire fájna a foga (vagy küldeni akarnátok egy túrórudit ;) akkor én szóltam.

Egyébként kicsit pangós lesz a 1127 és környéke, Brandon hazarepül Ithacába, Greg kirándulni megy asszem Virginiába vagy hova, Gundelláék pedig kiruccannak Puerto Ricóba. De ha már a többieknél járunk a legnagyobb királyság amúgy az, h Brandonnal kitalaltuk: a következő SB-et Magyarországon töltjük! Úgyhogy Kós most szólok hogy ha akkor se lesz AP akkor véged :D (gyk szólok, persze a komcsy-fele nagyívűelképzelés-megvalósítási hányadossal érdemes itt beszorozni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr8974745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Turkish 2009.03.03. 23:45:42

Hello Scottish!

Régen írtam, gondoltam megkérdezem, hogy hogyan érint egy külföldön tanuló magyart az itthon várható államcsőd? :)
Gondoltál-e arra, hogy mire hazaérsz, 50 Ft-os helyett böszme nagy 640 Ft-ossal megy majd a csocsó? Olyan söralátét jellegű gyorsandizájnolt magyar megoldással.
Esetleg tegyünk el neked a "régi" pénzekből egy párat :)?
Én már azt várom, amikor minden magyar úgy érezheti, hogy megnyerte a "Legyen Ön is milliomos!" -t, mert az lett...

Üdv, Tr.

kutyacica 2009.03.04. 05:58:01

hejj Turkish :)
na ne is mondd, nem pont úgy terveztem a köztársaságim felhasználását hogy "nna, akkor ehhez se nyúlunk egy darabig mert felét éri $ban annak amit ősszel".. pff, na mind1.

amúgy meg duplán ne is mondd, itt is nagyon érződik ám ez az egész. minden cégnél downsizing meg elbocsátás, szinte mindenhol elmondják, hogy hát igen idén sokkal kevesebb internt veszünk fel, ha egyáltalán... sebaj, valahogy mindig lesz, oy? :D

amúgy véletlen hoztam magammal egy 200ast uh safe vagyok "régi" pénzből ;)

legyél szkájpon aztán beszéljünk valamikor!

St.
süti beállítások módosítása