előtti csend

2009.02.16. 01:27 | kutyacica | Szólj hozzá!

Címkék: job mu 1127 homepark

Na megint eltelt egy 7, második hete tart a heti 3x edzés, továbbra is nyerő formában a MU, az advisorom meg elutazott és nem adtak ki házikat így a 7végére relatív munkátlanságban találtam magam aminek persze meglesz még a böjtje ha a tanárok utolérik magukat, hence the expression cím. Álláskeresésem továbbra is frusztrálóan eredménytelen, egyre jelentősebben növelve annak az esélyét h nem terem itt babér a nyárra, dammit. Cserébe viszont legalább pénteken elmentem a házibuliba abból a filmből.

Volt még valentin nap, ami izgalom szinten annyi érdekeset hozott h mit ad isten Greg ex-barátnője hát nem pont úgy szervezte h aznap találkozzanak, majd nálunk töltötte az estét is. Én 3 dolgot állapítottam meg:

1. még sem szőke, pedig azt hittem
2. láncdohányos
3. Greg újévi fogadalma az h leszokik a dohányzásról jipijájéjó hapsikáim! Ezáltal (végre) füstmentes ház lettünk, ötös.

Mivel ez mindenkinek a magánügye hiába próbáltam nem sikerült rájönni ezért arról nem írok h újra összejöttek-e. Amúgy megnéztük a Righteous Killt BluRay-en, egész jó volt bár a "csavar a végén" nem okoz meglepetést az a baj. Annyiból marad inkább emlékezetes, h hivatalosan is bejelenthetem hogy ennyi év után most esett le h a névválasztásnak a világon semmi köze nincs a rájákhoz, hanem a hullámhossz különbségből adódódan kék színű lézersugárra vonatkozik.

Na amiről írni akartam az a péntek esti házibuli. Alapból a szokásos homepark házibulinak indult de úgy alakult h tiszta amerikai kliségyűjtemény lett belőle. Először is volt jell-O shot, ami az abszolút alap frat-party pia; annyit mondanék h ez egy elég alattomos dolog mert nem nagyon érezni az alkoholt benne.
Aztán ami a legkirályabb volt h találkoztam egy igazi hús-vér amerikai marine corppal (ujjatlan szürke USMC trikó, szakadt farmer, felnyírt séró, mezítláb és persze úgy ivott mint kevesen), aki júniusban megy duty-ra Irakba; nem mellesleg ott volt a felesége is és természetesen van egy 6 hetes kislánya (Kötelező Greenday-utalás link attached - btw nem akármi szám ez ám hanem a Mi számunk, elmondanám.)
Továbbá megvolt a szokásos megismerkedés valamint random nemzetiségű emberrel, ezúttal Vánjával az orosz bioinformatikussal, továbbá ahogy rendszerint megint franciának nézett valaki és végül a lány akit Matt fűzött alaposan ledöbbent amikor nem egy hanem mindjárt 2 emberrel találkozott egy olyan országból amiről még korábban nem hallott. Jár a pffff.
Na és végül a legjobb természetesen az volt h a köcsögszomszéd kihívta a rendőrséget akik meg is jöttek; eddigre én már kellően magabiztos voltam ahhoz h elmondtam mindenkinek h nincs miért aggódni mert mindenki over aged és egyébként sincs joguk csak úgy lekapcsolni a bulit hangosazenealapon merthogy ez egy jogállam. Amúgy félig igazam is lett amennyiben elléptek és tovább folyt a buli, mondjuk masnap Greg elárulta h nem úgy van ám az, van joguk kinyírni a bulit. Sebaj, bejött :D

Aztán amúgy nem sok volt, ma rivjúztam cikket otthonra illetve főleg pihentem na meg megvolt a szokásos baromira állat vasárnapi vacsora á lá Sforzo - seriously, ezt mindenkinek ki kéne próbálni.

Végül aki eddig kibírta az megtudja most ha még nem hallotta volna, h
- újra összeáll a Blink182!!!
- folytatódik tavasszal a Rescue Me és mindjárt fel is lép Dennis Leary a Rescue Me Comedy Tourral többek között Atlantában is; tervbe vettem h ezen meg is jelenek április 18án (ez 2 nappal a paper deadline előtt van uh valszeg nem fog összejönni de álmodozni lehet)
- még 1 hétig lesz Tonight Show with Jay Leno és Late Night with Conan O'Brian, utána Conan megy LA-be a korábbi spotra és a Late Nightot átveszi Jimmy Fallon. Részemről én bírom azt a csókát uh kíváncsi leszek rá nagyon. Azért hiányozni fognak az "I'll tell you what Kev, the economy is bad" kezdetű egysorosok Lenótól, mostanában remekül szórakoztam rajtuk.

peace out -

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr54945725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása