How to use college football, stack smashing, virtualization and thanksgiving in the same sentence?

2008.11.26. 03:14 | kutyacica | 10 komment

Címkék: gép mu gt yellowjackets

Thats how!

Na bless, egy millió éve nem írtam semmit, egész pontosan azóta, hogy következett a white out, leszámítva az alertet az imént. Akkor haladjunk sorban. (Click-happy hobbi olvasóim kedvéért mondom h van a posztban szavazás is : )

Először is a white out - hát ez isten jól sikerült! Nincs mit szépíteni LE-MOS-TUK a miamit, isten volt, felemelő utolsó hazai meccse Coach Johnson már most istenre sikerült első szezonjának.

Kezdődött az egész azzal, h mar koran reggel talpig feherben mentem suliba - fehér vászon nadrág alatta susi h ne fagyjon le a tököm lábam, fehér kabát plusz fehér póló kombó - amire mondjuk néhányan csodálkoztak an etwork sec órán, de hát hülyék ezek nem követik a focit. Na most mint kiderült hülyeség volt már így menni, mert a kora délutánra betervezett projekt találkozó sokkal rövidebb lett mint gondoltam, így bőven volt időm hazamenni (nem csinálni semmit..) mielőtt kimentünk a stadion elé. Merthogy bár csak 7kor kezdett a meccs, mi már ott voltunk 4kor, annak érdekében, h sikerüljön az első sorba kerülni a swarmban (B közép) ami be is jött, így onnan tomboltuk végig a meccset, vertük végig a falat minden, isten volt. Itt is egy kép amin Radzik épp látszik (jobb szél sapka pomponnal), én speciel nem vagyok rajta. A lényeg persze az h nem csak a hangulat volt jó hanem a csapat is és tényleg annak rendje és módja szerint bedaráltuk a miamit.

Na ezek után jó hangulatban vágtam neki a 7végének, amit aztán viszonylag hamar lelombozott a MU szánalmasan vérszegény szombati teljesítménye (aaaarghhh.... kezdem úgy érezni az a hiba h nem az APban nézem a meccseket!!), illetve az h nekiláttam az ns házinak. Erről hosszan nem írok mert a többségnek kurva unalmas lenne plusz már nekem is a tököm tele van vele, a lényeg annyi h óriási szopással járt, ami magába foglalta kismillió négyezer különböző linux verzió futtatását/telepítését, ami mellesleg nem is olyan feltétlen egyszerű akkor ha nincs cd lejátszód (nekem nincs, vagyis konkrétan rossz) így mindenhez iso/bootable usb kell. Ennek hatására mondjuk a pozitívum annyi, h csak rászántam magam arra h fellőjek valami VM-et végre. Így jelen állás szerint a host OS egy ubuntu hardy, rajta VirtualBoxon fut egy red hat enterprise illetve be van lőve egy backtrack3, továbbá most telepítem éppen az XP-t, ami külön történet a lényeg hogy a féléves projektemhez sajnos szükség van rá (vindóz telepítés, faszom). Illetve folyamatban van egy VMWare felrakása, de sajnos úgy tűnik hardy-n ez nagy szopás, legalábbis nekem van valami gikszer a kernellel, na remélem majd sikerül, bár a célnak ez a VirtualBox tökéletesen megfelel, kellően lightweight az én jó öreg puppykittenemhez.

Na azt mondtam nem írok róla aztán tessék. Na mi más történt? Nem sok minden, illetve mégis. Először is végre valahára vettem magamnak halál menő terepbarna GT-s baseball sapkát, majd meglátjátok milyen menő, illetve ami érdekesebb h hétfőn nem is egy hanem mindjárt kettő possible leendő BME-s GT ösztöndíjas jelentkezett nálam! (Erről annyit kell tudni, h még anno írtam a támpontnak, h ha lesz jelentkező idénre adják meg a kontaktomat, hátha tudok hasznos tanáccsal szolgálni.) Ennek örömére hamarosan itt a blogon fogom majd összefoglalni a pályázati folyamattal kapcsolatos tapasztalatomat mindenki de főleg a pályázók okulására. Izgi bizgi hogy szalad az ido.. es erről jut eszembe, még 16 nap és otthon vagyok LOLZÉÉ!!!! Ennek örömére benyomok ide egy szavazást, tessék csak tessék serényen:

ööö...dec 12...

Amúgy meg nincs semmi, az óráimnak gyakorlatilag vége, még van egy vizsga két hét múlva kedd, ezen kívül minden tárgyból a féléves projekten dolgozom ezerrel, nagyjából annyi meló mint két első féléves meg két normál önlab valami nem selejt szakirányon. Na de ne túlozzunk, valójában mindenki tudja h csak henyélek itt, most is van időm blogot írni tessék.

Ja igen és csütörtökön Thanksgiving! hú ha wow, illetve ja nem is dehogy vagyis naná, szóval nekem ez nem is ünnep igazán szóval csak annyit látok hogy hosszú 7vége. Jövőre mondjuk megcéloztam egy family reunion old fashioned amerikai családlátogatást nagybátyámékhoz messzecsuszeccbe (meg se próbálom kibetűzni inkább..), az király lesz.

Azt viszont kifejezetten várom, h hétvégén ugye Georgia Tech v UGA, vagyis szezonzáró az ősrivális ellen idegenben Athensben és mi persze ott leszünk, jippijájé, király lesz - GO JACKETS! Ráhangolódásnak íme néhány uga fikázó vicc, Radzik előszeretettel posztolgatja őket a facebook statusába:

"Why do you always see more Georgia T-shirts than Georgia Tech T-shirts? Because Georgia fans can wear them to work."

"A lady called the U[sic]GA police to report a car jacking. They said they were too busy right now and for her to just get the jersey number and call back later."

"What do you call a Tech grad who reigns over thousands of Georgia grads? The CEO of Walmart."
 

Még annyit h Boldog Névnapot Bóbitám! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr32789023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.11.26. 03:26:07

ztr, zooli: good news: " Your Threadless Shipment has been shipped via UPS Ground! " Ugyanitt: BigRedert holnap megyek a publixba.

Viti2 (törölt) 2008.11.26. 09:17:22

Én nem tudom, hogy ki a "második" legnagyobb patkány, de az biztos, hogy én vagyok a legnagyobb :-)

Ez a 0-0 hétvégén katasztrófa volt, így sose érjük utól a top2-t... Legalább az arsenal még szarabbul áll, velük nem lesz gond.

Amúgy dec 11 csütörtök, tehát akkor biztos nem lesz ap, de szerintem pénteken se, mert egész félévben szünetelt. Ellenben megyünk azon a hétvégén Egerbe borkostolóra és alpárizni, szóval ha akarsz csatlakozhatsz.Még van szabad hely, nagy borozás terv szerint 3 pincészetbent, szombaton pedig Gábor barátomékhoz megyünk, akik egy éve nyitottak ott egy party helyet, éttermet, póker termet stb... akik edig biztosan megyünk: Gergő, Donát, Zsolti, Én

Jelezz vissza, ha érdekel.

anna 2008.11.26. 09:52:29

jippijeee ;)

kutyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.11.26. 10:26:13

Viti: hopp, ez a lista mintha null pointerre futott volna ugy nezem ott valahol..

AMugy tenyleg bazzeg, elirtam a datumot gyasz..

11. az amikor en jovok haza, 12 az amikor AP lesz. De mondom en h lesz, Kos Petya is mondta. Tudom en h nem volt egesz felevben, hat most lesz. Mert APnak lennie kell :)

Viti2 (törölt) 2008.11.27. 17:34:28

Változott a program, Gergő 2 hetes Ázsiai körútja miatt halasztjuk a borozást, szóval dec 12. AP.

kutyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.11.27. 17:57:46

mondanam h oriasi kiralysag viszont mi van, Gergo azsiaba megy a holidayse?? Itthon lesz egyaltalan h talalkozni tudjak vele? remelem. elvileg ha 2het akkor muszaj neki

Viti2 (törölt) 2008.11.28. 12:10:21

Pont karácsonyra ér haza. Gondolom a 2 ünnep között, vagy januárban azért lesz közös bandázás. Én karácsony után pár napot síelek, de a szilveszterkor már itthon leszek. Nem tudom van-e valami terved, de én ilyen martos-vpk szilveszteren gondolkozom...

kutyacica 2008.11.29. 08:51:59

"What does the Athens Clarke County Police Department and Mark Richt have in common? They produce the same lineup every week."

"Why do graduates from U[sic]GA hang their diplomas in their windshields? Because then they can park in handicapped spaces."

"Georgia coach Richt will only be dressing 20 players for the Georgia Tech game. The rest of the players will have to get dressed by themselves."

@Viti:szilveszter ugyanez, sielni nem megyek az unnepek kozt. Na franko h lesz Gergo akkor. Vasarnap MU-Citeh holnap meg megyunk a uga meccsre vazzeg ahh fel vagyok porogve teljesen!!!!

Laca 2008.12.01. 21:55:33

Massachusetts
süti beállítások módosítása