random youtube videó

2008.09.22. 08:37 | kutyacica | 3 komment

Címkék: random gép

search engine rap battles. lolZ.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr89675284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viti2 (törölt) 2008.09.25. 22:04:21

Találtam egy vicces blogot, elég kemény kommentezés megy. Szerintem te is meg fogod találni az örömödet ahogy számunkra ismert és ismeretlen emberek csatatérré változtatják a humorosnak indult post alatti kommentfieldet...

random blog:
egyetemistahatarozo.blog.hu/2008/09/21/az_ontudatos_muegyetemista_hallgato

A kedvenc részem:
"hát bassza meg néha egy sotés, eltés bulin rájövök h bmeg rossz helyre jelentkeztem, de amikor hazaviszek onnan egy csajt akkor meg arra jövök rá h kurva mind1 h pattanásos seggeket nézegetek, legalább lehet rajta röhögni napközben, este meg kurogatjuk a ti évfolyamtársaitokat.
lol
várom a flamet hehe"

kuyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.09.26. 00:04:21

Ja hát ez kurva nagy egész nap ezen röhögtem ma óra alatt!!!

Nekem gonosz@ra küldték be. épp gondoltam is h kirakom ide.

Kibaszott gyász ahogy a sok villanykaros iparkodik fontoskodik h hát nem is pedig dehogy vagyis naná és közben igazából csak totál igazolják a rólu(n)k kialakult sztereotípiákat.

Már többször hozzá is akartam szólni de eddig szerencsére megálltam mert olyan jól szórakozom és félek h ha hozzányúlok a kis játékomhoz még összetörik.

Viti2 (törölt) 2008.09.26. 12:48:28

Nekem nagyon tetszik. Főleg az, hogy mindenki így indít: engem nem zavar, hogy ilyet írtál, felfogtam, hogy ez egy vicces blog, én is jó röhögtem, de a vedd le azonnal és nem is igaz. :-)
süti beállítások módosítása