Útinapló I. - Brüsszel

2008.08.09. 08:13 | kutyacica | 4 komment

Címkék: usa

Megkezdődött az utazás tehát, jelenleg itt ülök a brüsszeli reptéren és várok a becsekkre. A reptérről semi különös nem jut eszembe, mondjuk a mosdót kicsit nehéz megtalálni, mert ugyanúgy jelölik a mosdót mint a liftet.

Az indulás nagyjából zökkenőmentes volt, bár kicsit rohanós, meg izgulós a táska súlyok miatt, illetve az itthon maradó ruhák kiszelektálása sem volt túl felemelő :(

Viti meg Zoli vittek ki minket, innen is kösz, Gergő üdvözlöm a kártyámat ;)

Aztán persze már csak Kicsimmel teltek el a percek.. túl gyorsan.. most meg már itt is vagyok. A gépen nekiálltam az ajándékba kapott könyvemnek (A Nap Szerelmese, Munkácsy Mihály részben fiktív életrajzi regénye), csak ajánlani tudom mindenkinek, nagyon remek kis könyv! Az első rész az alföldi éveiről szól és olyan mint a Móricz novellák hangulatában, nekem nagyon bejön. Kíváncsian várom, hangulatában, stílusában hogyan változik a könyv amikor majd a nagyvárosi élet jön.

Peace out - ja igen, és a kinti idő leendő mondása, mindenki tanulgassa :) "Brandon's gonna take care of that."

ui: Hajrá Magyarok! Svédek elleni győzelem jó kezdetnek!

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr56607755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Markert Laci · http://blog.markert.hu 2008.08.11. 10:32:44

hello, komcsy, bocsi, hogy nem mentünk a búcsúztatásodra, majd meglátogatunk kinn, ha véletlenül arra járunk valamikor :)

izé, de nem is ez a lényeg, hanem a dallos-könyv. a nap szerelmese az egyik legjobb könyv, amit valaha olvastam, annál már csak az aranyecset a jobb, az ugye a második rész (remélem, azt is megkaptad.)

grat a cseriti síldhez :)

Viti2 (törölt) 2008.08.12. 01:15:16

Szeva

Izgatottan várjuk az infókat MI, a Kelet Európában magányosan hátrahagyott kevésbé sikeres barátaid. :-)

Viti2 (törölt) 2008.08.12. 01:16:22

Ja, azt elfelejtettem, hogy évgigolvastam a blogot és eléggé ratyi. Remélem lesz komolyabb fejlődés... :-)

kutyacica 2008.08.14. 20:40:25

Viti: hahaha.. :)

Laci: Ugye mennyire jó könyv? Bizony mindkettőt megkaptam :)
Charity Shield ne is mond, hülyét kaptam, ez a rohatd porszmusz mindig ez van hogy millió helyzet de csak nem megy be, na de legalább a 11-eseket behúztuk. Gyanús ez nekem, a csapatom zsinórban a 3. 11-es párbajt nyeri, ez nem szokás angoléknál pedig..
süti beállítások módosítása