Első post

2008.04.29. 17:35 | kutyacica | Szólj hozzá!

Címkék: első mu gt

Első! eheheheh....

Írhattam volna persze azt is hogy "Helló" vagy hasonlók, de persze felesleges beköszönni, mert ezt egyenlőre nem olvassa senki. Viszont legalább cserébe (copyright András) elsőzhettem egy jót.

Mire bárki idetéved, két dolog el fog dőlni:

1. Időre elkészül-e a diplomám,

2. Mit játszunk ma a barcával?

Ez a rövid felvezetés össze is foglalja röviden mindazokat a témákat, amiket itt érinteni fogok. A lényeg annyi, hogy megpályáztam és elnyertem egy ösztöndíjat az amerikai GeorgiaTech egyetemre, így ha sikerül elkészíteni és sikeresen megvédeni a diplomát, melyet a Műegyetem Villanykarának végzős infós hallgatójaként írok, akkor irány Amerika egy, két vagy valahány évre.

Amit rólam még tudni kell: közel tíz éve fanatikus MU szurkoló vagyok.

Meg még jó pár dolgot, de ez itt nem a mutasd be magad fél óra. Szóval régóta terveztem h blogolni fogok, de mivel úgy tűnik, valóban itt hagyom kishazánkat egy rövid időre, elérkezettnek láttam az időt, hogy belevágjak. Idővel lesz majd normális dizájn is.

Mi mást mondhatnék... 3 óra a meccsig: GLORY GLORY MAN UTD!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr64447469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása