Netflix, Schnaps, etc.

2009.11.19. 16:54 | kutyacica | 2 komment

Bar beszamolasilag csak a football meccsrol ejtettem szot, tulajdonkeppen eleg jo hetvegenk volt a legutobbi. Tovabb utan roviden a Flannery weekendrol.

Dan batyja Seattle-ben lakik, a Microsoftnal dolgozik, a 7vegen pedig latogatoba erkezett hozzank, na jo, az occsehez, annak apropojan hogy Dan szombaton lett 24. Ennek megfeleloen pentek-szombat ugy terveztuk, bulizunk valamennyit. A penteket szerenyre terveztuk, leven masnap gym+Duke game volt a menu. Ennek megfeleloen egy barban kotottunk ki ahol meg nem voltam, valami Chuckie G's, vagy Willie B's, vagy Scotty C's vagy ilyesmi volt a neve, mindegy ket dolog maradt meg, az egyik hogy jeges vodorbe allitva szolgaljak ki az uveges soroket (ilyen helyen meg nem voltam. nem mintha ez nagy szam lenne, csak mondom h meg nem voltam ilyen elyen), a masik hogy keso este is van meg konyha - na, itt azert amikor ejfelkor berendeltem a hot wings combomat, gondoltam ra, hogy azert ez mar a masfel ev deep south hatasa :P Ezek utan elmentunk meg a CosmoLavaba, de ott mar semmi se volt, mert kb zarasra ertunk oda, szoval ez tenyleg lightosra sikerult, azert mindenesetre sikerult Mattnel crashelni overnight. Masnap a meccset igy aztan naluk tekintettuk meg - errol mar irtam; aztan jott az este. Itt valami random csajnak volt szulinapi bulija, abba mentunk el, na de elobb volt meg Dan szulinapja. Brandon sutott fasza Pound Cake-et, illetve rendes hianyaban martinis poharbol, valami alkoholbol meg meg valami cuccbol rogtonzott gyertyat applikaltak a tobbiek, ami jo volt csak kisse nagy langon egett, szoval amikor meggyujtottak korusban tamadt mindenki Danre hogy bazzegelnefujjadnefujjadaaanefujjadvazzzze! :)

Ajandek-wise, egy hettel korabban beszelgettunk a Netflixrol es emlitette, tenyleg egy Netflix account milyen jo ajandek. Na en nem voltam rest, uh meg is szerveztem ezt es a fiukkal egy 1 eves elofizetessel ajandekoztuk meg. Ez azert erdekes, mert gondoltam beirom a jelenlegi queue-nkat. Tok jo kis filmeket valogatott eddig Dan, meg en is javasoltam parat, egy csomot nem lattam meg, kiraly lesz. Ime a jelenlegi - otletek johetnek.
-Barry Lyndon
-Kids
-New Jack City
-American History X
-Lone Wolf McQuade (looool ;)
-Porco Rosso
-The Cove
-Heavy Metal
-Withnail and I
-The Game
-Hidden Fortress
-Batman
-Dolemite
-Il Divo
-8 1/2
-The Bicycle Thief
-The Dark Crystal
-Labyrinth
-Dr. Strangelove
-Lolita
-Vertigo
-Shadows of Forgotten Ancestors
-Strangers on a Train
-Murder on the Orient Express

Na szoval, utana mentunk a buliba. Itt en rovid idore nem voltam egyutt Dannel mert o elment a batyjaekkal pialni, igy a hazibuliban talalkoztunk ujra, ahova egy uveg peppermint schnappsal allitott be. Na, ilyen piat. Errol az EU csatlakozas jutott eszembe (miert? mert azon az ejszakan a HK-GT taborban Kalmarral ketten megittunk egy uveg paprikapalinkat), tipikusan olyan, hogy megiszod a felest es utana atkozod magad, hogy ezt miert kellett, de utana 10 perc mulva iszol megegyet. Szoval jol sikerult, megint Matt-nel crasheltunk, masnap meg elmentunk Donutra vadaszni Dannel, vettunk is vagy egy tucatot a sarki donutosnal amirol eddig nem tudtam h letezik :) ez jo volt, viszont a narancsle amit vettem melle kajakra meg volt erjedve, hat ez eleg vicces volt igy vasarnap reggel.

A napot aztan mar elkamillaztuk, du. pedig jott az utolso csoportkor az intramural foci tornaban - de errol mar egy kovetkezo posztban, ahol arra is talalok majd alkalmat hogy irjak kicsit tobbet Elliott-rol, meg a tobbiekrol, I guess.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr571537231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viti2 2009.11.19. 18:34:41

Jól hangzik, igazi chill out időszak, just like in old days. Amúgy itthon is királyság van, ugyanis a Stexben elindult egy olyan akció, hogy éjfél után minden főétel féláron van. Tegnap simán leteszteltük egy jó kis harcsapaprikással fél 1kor, igazi update 1 lefekvés előtt.

kutyacica 2009.11.19. 23:09:28

@viti2: ez kiralysag, uzenem nekik h tartsak meg jo szokasukat decemberre is!! A harcsapaprikas tenyleg allat ott. Mar csak arrol kell oket meggyozni, hogy a LIIT is footel :D
süti beállítások módosítása