You LIE!!!

2009.09.22. 19:46 | kutyacica | 15 komment

Y'all,

Yeah, so ez ilyen random vegyes poszt lesz, annyi mindenrol kell irni ugy is. Eloszor egy important service announcement, ami arrol jutott eszembe, hogy alig ket het mulva megyek Blink182 + Fall Out Boy koncertre >_<. Szoval van ugye ez a krva jo Blink szam ami talan a kedvencem toluk (itt a rendes videoja):

Na most van ugye az Aljas Kuszobab, amirol mar csak a golyatabor eloeste fog eszembe jutni (ahogy arra sokan emlekezhettek, elso rendezesunk eloestejen ugye felleppett a taborban az AKB). Nekik pedig van a Hiszti Fojtogat cimu szamuk, ami teljes egeszeben ennek a szamnak a nyulasa/feldolgozasa/atirata. Na, nekem ez a szam kene, ha megvan shoot me an email.

Tovabb utan egyeb random dolgok, peldaul sorozatpremierekrol, camponile-rol, esozesrol, spoiler t-shirtrol, es egyeb popkultural-politikai aktualitasokrol y'all should know.

Szoval most a legnagyobb tema itt a kibaszott eso. Tavaly amikor jottem, valami mittomen miota tarto szarazsag kozepen jartunk ami miatt olyan rendelkezesek voltak in effect pl. hogy a camponile (a campusunk kozepen allo tok kiraly szokokut) nem lehet feltoltve vizzel pl. Idenre ez vegre megvaltozott es igy megnezhettem magamnak milyen amikor viz van benne (tok kiraly), ami meg igy jo is volt, de aztan mostanra kisse kezd sok lenni mar a vizbol. Mert ugye az van hogy egy hete kb szakadt az eso es ezt az utak nem viseltek tul jol, ugy mint mindenhol ilyen es hasonlo "pocsolyak" alakultak ki:

Most persze 7 agra sut a nap, szoval kicsit ambivalens errol irni, de tenyleg eleg szopo volt az elmult het. Tegnap peldaul egy ora alatt ertunk haza (normalban 15 perc), mivel az utcat amirol a mi utcank nyilik lezartak flooding miatt, ezert ra kellett mennunk a connectorra, ami meg szinten be volt dugulva mint az allat, mivel egy szakaszon szinten le volt zarva.

Ezen kivul tegnapi napon vegre befejeztem a Citizen Kane megnezeset, ami nagyjabol 10 eves projekt volt mostmar, buszke is vagyok magamra. Ennek apropojan vegre szemugyre tudtam venni a Spoiler T-shirt-omet. Ez egy olyan threadless polo, ami eleg majer lenne es mar szo szerint evek ota vadasztam mire most vegre ujra nyomtak igy meg is vettem; a lenne annak szol h voltam olyan jofej hogy Balazsnak is beszereztem es hazalogisztikaztam egyet, igy o fog vele villogni helyettem :) Na de a lenyeg, hogy itt kiprobalhatjatok hogy melyik filmeket tudjatok kihamozni. A kovetkezoket spoilerezi el - figyelem, ha valamelyiket nem lattad csak sajat felelossegre! Valamint feherrel irtam be, hogy ne lojem le annak aki talalgatni akar elobb, de mint mondtam az risky:

Star Wars, Planet of the Apes, The Wicker Man, Usual Suspects, Crying Game, Harry Potter, 6th Sense, Dallas, Matrix, Fight Club, 300, Psycho, The Others, Citizen Kane, Soylent Green, The Village, Donnie Darko, A Beautiful Mind.

Egyebkent ami meg erdekes, az hogy a heten ugye kezdodnek ujra a sorozatok (jo, a Glee-nek korabbi volt, de amugy ez a premier het), ami izgi is meg nem is - utobbi azert mert ugyse lesz ido nezni, de azert az on demandnek es a hulunak hala valamennyire talan megis.

Na igen es akkor ket amerikai pop kulturalis cucc amibol erdemes kikepezni magatokat most hogy startol a Family Guy, 30Rock, SNL es hasonlok, eselyes hogy elokerulnek majd:

1 you lie! ezzel a szerencsetlennel persze tele volt utana a 24h news cycle, amivel a congress azert onmaga parodiajat adta elo megint, tekintve hogy a health care billel lofasz tortenik chicano nem hullocsillag, ellenben erre a baromsagra azonnal napokat pazaroltak, mindenfele oda-vissza bocsanatkereseket kovetelve meg resolutionoket megszavazva. Jo oreg Georgia hazank fia, Jimmy Carter persze nem allta meg, hogy el ne mondja h szerinte ez nyilvan rasszista megnyilvanulas volt, amin aztan megint lehetett futni nehany kort, es pesze megint magabol csinalt hulyet, meg a Feher Haz is probalta finoman jelezni h azert ez eleg nagy baromsag. Gratulalunk Jimmy! SNL interpretation ugyanehhez a sztorihoz kicsit szar minosegben.

2 kanye west vs taylor wift @ VMAs. "One of the best videos of all time!" muhahahaha  Ebbol persze a jo oreg Amerikaban akkor balhe lett, hogy meg Obama-nak is muszaj volt hozza szolnia. Amugy Beyonce videoja tenyleg sokkal kiralyabb. Ja es you are welcome blog olvasok, hogy raereztem hogy ennek a videonak itt aktualitasa lesz meg :) Azt hiszem a blogomra valo linkeles altal generalt hype adta meg a vegso lokest a gyozelemhez, yes I believe thats about right.

Amugy pedig a hetvegen megyunk a Six Flagsbe Georgia Tech nightra, magyarul egy nap vidamparkozas jeee :) valoszinuleg ezt megint nem valositom meg, pedig nem lenne rossz

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr321400207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viti2 2009.09.23. 03:44:56

Ez a póló nagyon király, tetszik nekem is. Szerintem meg van, hogy mit szeretnék tőled karácsonyra, a Balázs méretű jó lesz nekem is ;-) Ami meg van google és minden egyéb segítség nélkül:
Star Wars, Donnie Darko, Usual Suspects, Beautiful Mind, Sixth Sense, Matrix, Citizen Kane (ezt amúgy én is most néztem meg pár hete), 300, Harry Potter, Planet of the Apes (ez lassan esett le), The Village (nekem azért annyira nem nagy classic), The others

Más: Blink 182-t azt hittem 16 év felett már nem hallgat senki, vagy mégis? Na mind1, azért jó szórakozást, csak nehogy eltapossanak ugrálás közben az emósok/punkok/hippik.

kutyacica 2009.09.23. 08:49:27

Meg 6-ot hagytal ki, nyilvan mindegyiket eltalaltad. Annyit segitek hogy nem mindegyik mozifilm.

A Tyler Durden-es hogy hogy nem egyertelmu?

A J.R.-os azert nehez mert magyarul teljesen mas volt annak a szereplonek a neve.

Ezt a kettot szaz% hogy lattad, meg egyben majdnem biztos vagyok, a maradek harmat valoszinuleg nem (ezekbol ketto eleg regi film, amikrol en meg csak nem is hallottam mielott lattam ezt a polot). En kettot nem lattam beloluk, a 3. amugy az egyik kedvenc filmem, bar neked tipikusan nem jonne be szerintem. (Amugy meg ezeken felul a 6. erzeket es a Masokat a mai napig nem lattam, de ezeknek a sztorijat mar evezredekkel ezelott lelottek nekem, szoval igy sose volt incentive-em annyira megnezni. Talan majd 1x)

Sajnalom amugy, de mar megint sold out. Ez mar tobbedik utananyomas es tenyleg mindig rogton elfogy, mar az uj nyomasra par napra sem volt, csak en kaptam alertet mert fel voltam ra iratkozva es Balazzsal mar korabban megbeszeltuk hogy megvesszuk ha ujra nyomnak.

A Blinkre azt tudom mondani, hogy nem tudom hogy 16 felett barki _elkezdett-e_ Blinket hallgatni anno, de nekem gimiben abszolut a tuti kedvenc volt es persze sose jutottam meg kozelebe se koncertnek mielott feloszlottak. Szoval mikor megtudtam h ujra osszeallnak raadasul jonnek Atlantaba, azonnal megvettem a jegyet, meg jo hogy, nosztalgia ruleZ :)

kutyacica 2009.09.23. 08:57:31

Fun fact: a polo designerenek (ugy hivjak Olly Moss) egy rakas poloja van Threadlessen, a honlapjan levok kozul (www.ollymoss.com/), 3-at vettem meg eddig tarsasagnak, illetve magamnak. A shotgunost nem is ertem miert nem vettem meg magamnak... persze az is sold out.. valszeg azert hogy zooli egyedi lehessen! :))

edward_sch · http://www.himmel.hu 2009.09.23. 11:58:21

Kanye West egy iszonyatos mértékű pöcsnek tűnik.

kutyacica 2009.09.23. 17:00:37

@kereskenyi: :))) ez nem is volt meg fejbol, pedig olvastam mindet

@edward_sch: nagyon el van telve magatol, az biztos, ahogy azt mar a SP gayfish epizodjaban is alaposan kiveseztek. De a zeneje szerintem ettol fuggetlen kiraly, autoban veretos-reprezentalos muzsikanak tokeletes.

Kenderes T · http://myspace.com/ztrmusic 2009.09.23. 23:08:09

hey Kutyacica, i'm happy for you, and i'mma let you finish, but the T-shirt design called "simple plan" is one of the best designs of all time!
one of the best of all time!!! :D

szerintem a spoileres poloban siman megvernek barhol :) amugy mi is rendeltunk egy pakkot, mert megint lehet Magyarorszagra, szoval ha latjatok majd a VI. keruleti postasokon akkor szoljatok

viti2 2009.09.24. 00:36:56

Elég finoman fejezted ki, hogy szoptam a pólót... De akkor ezennel megkérlek, hogy amennyiben lesz lehetőség megint rendelni, akkor intézz nekem egyet :-D

A Tyler Durden azért nem volt egyértelmű, mert gyűlölöm a Fight clubot. ki nem állhatom azt a filmet.
Viszont összeszedve a címeket úgy döntöttem megnézem mindet, és már sikerült is beszerezni valamennyit amelyiket eddig nem láttam. Mond utánam: "movie junkie"

kutyacica 2009.09.24. 02:28:39

@Kenderes T: ezen most rohadt jot rohogtem koszi:)))
"mert megint lehet Magyarorszagra" ez meg a honap hire!

kosz a linket a makrokhoz, meg is van mivel toltom az estemet akkor :)

@viti2: ? mi a baj a Fight Clubbal? ezzel most megleptel.
Ez nagyon kiraly viszont h megszerezted oket, akkor a Soylent Greent es a Wicker Mant tedd is el legyszi nekem Karacsonyra :)

viti2 2009.09.24. 13:32:40

@kutyacica: Oké, persze, mindenképpen. Meg van már a pontos dátum, hogy mikor jössz haza? Azért kérdezem, mert úgy néz ki, hogy december 3-9-ig kint leszünk Szpitinél Brüsszelben.

kutyacica 2009.09.24. 16:53:15

@viti2: meg nincs pontos datum, de dec3-9 kozott meg biztos nem leszek otthon, 14 vegez a vizsgaidoszak vagy valahogy ugy.

viti2 2009.09.27. 23:34:49

Akkor vissza a filmekhez, az eddigi összegzés:
The Crying Game: nekemnem jött át, egyértelműen nem azén stílusom és sajnos ennél a filmnél a spoiler jelentése sem esett le egész addig a bizonyos jelenetig
Soylent Green: egyértelműen belopta magát a szívembe, simán mondhatom, hogy hangulata, sztorija és karakterei miatt egyértelműen bejutott az all time top 50-be nálam.

Még az jutott eszembe, hogy a Saw simán bekerülhetett volna a pólóra, mert lehet rá ötletes rajzot csinálni és simán lelőhető az a poén, hogy a gyilkos fekszik a terem közepén... Lehet elkezdem tervezni az új változatot ;-)

kutyacica 2009.09.28. 04:39:12

@viti2: nem lepett meg h nem tetszett a Siro Jatek, h idezzem magamat "3. amugy az egyik kedvenc filmem, bar neked tipikusan nem jonne be szerintem". Ezen meglepodtem viszont h nem esett le, szerintem nagyon egyertelmu h nem no.
A Soylent Greent tedd el, kivancsi vagyok ra en is.

En is gondolkodtam miket tettem volna be.. most mennem kell mert Layer Cake-et nezunk, de majd kesobb lehet bekommentalok nehanyat

kutyacica 2009.09.28. 04:39:47

@kutyacica: ja, imdb-n van errol egy rohadt jo thread, egyszer megtalaltam, ahol osszegyujtottek "twist at the end" jellegu mozikat
süti beállítások módosítása