Last days of summer

2009.08.16. 00:09 | kutyacica | 2 komment

Címkék: film gt yellowjackets crc 2162

Huhh mama, ez a nyar nagyon elszaladt! Na persze nem kis reszben amiatt, hogy meg nincs is vege vagy egy honapig mar ugy idojarasilag, ellenben hetfon kezdodik a Fall Semester. Roviden a hetrol.

Tegnap volt az utolso napom ennek megfeleloen a Telchemy-nel. Osszessegeben azt mondhatom hogy jo elmeny volt, sok hasznos tudassal gyarapodtam, ettem sok mexikoi kajat (a kozelben talalhato volt tobb jo mexikoi place is) es ami a legjobb talan, megtanultam allando jelleggel koran (nem komcsy koran, hanem true koran) felkelni.

Ja es a standard szoveg amit az osszes intern mindig elmond: az tetszett benne, hogy mig altalaban a gyakornokok kezebe nem adnak valodi munkat, az altalam irt kod valodi productba kerul majd.

Ennel tobbet asszem nem is mondhatok, uh erjetek be ennyivel :)

Az utolso esten szorakozaskent elmentum moziba, akinek eddig nem lett volna meg: a District 9 cimu film nagyon allat, ne hagyjatok ki!  Nyari filmlistamrol meg hianyzik: Hurt Locker, Inglorious Basterds es tovabbra is a Public Enemies. amibol most mar valoszinuleg DVD lesz.

Amugy erkeznek a szobatarsak, majd irok roluk is... addig is 1127 helyett hivatalosan is bevezetem a 2162 tag-et. Egyebkent pedig az egyetemi regisztracioval vagyok elfoglalva. A targyaim alakulnak - de jovo heten fog minden bebiztosodni. Mas nincs nagyon, ja ma atjott John, Brandon Lab mate-je es elhozta a PS3-at, uh vegre tudtunk Guitar Herozni, je!

Holnap meg EPL kick-off, es mar a Football Season is itt a sarkon, ma (miutan a 2 het kenyszerpiheno utan vegre visszatertunk a gymbe) lattuk gyakorolni a Marching Bandet, nagyon meno :) Errol jut eszembe kijott az uj mez, szep ragyogo feher, iden a 21-es szamban fogok pompazni es vegre volt meret is, nem csak XL-es.

holnap meg jon a mad men season 3 uh mar alig van idom beerni a season 2-ot, szoval peace out

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr881312193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viti2 2009.08.16. 20:52:39

PublicEnemies-től ne várj sokat, mert csalódni fogsz, de azért nézhető. A Hurt Locker ellenben szerintem eléggé ütős lett, mindenképpen ajánlom. Ami eddig nálam kimaradt az igazi MTV film felling:Fighting. Gondolom gagyi lesz, de régóta meg akarom nézni. Majdnem elfelejtettem ,szerintem ne hagyd ki a Brünot sem, mert legalább annyira vállalhatatlan, mint a Borat volt (but that's so 2005)

kutyacica 2009.08.16. 22:32:06

@viti2: A Brunot lattuk mar amikor kijott... hat no komment tenyleg :|

Sajnos uton-utfelen nem jokat hallottam a Public Enemiesrol tenyleg, ezert (se) mentem vegul el ra moziba.. azert meg biztos meg fogom nezni.

Viszont, te lattad mar a Hurt Lockert, te komisz? Itt meg nem is megy meg... rohadt forgalmazo, in select theatres nyomjak valamiert wild release helyett, amit nem is ertek. Remelem eljut majd ide azert basszus.
süti beállítások módosítása