I sit around with my head hanging down

2009.06.28. 10:04 | kutyacica | 3 komment

Nem, nem irtam semmit a heten. Ennek van sok oka, de roviden es tomoren annyi, h tul sok volt ez a het ahhoz h irni tudjak.

Es most ... most pedig mar nehez irni; nehez irni barmit, barmi ervenyeset.

A zene koronazatlan kiralyat vesztettuk el. Ezen a kijelentesen talan vitatkozna az, akinek a generacioja megelte Sinatrat, megelte Elvis Presley-t, vagy megelte a Beatlest. De a mi generacionk szamara Michael Jackson a Pop orok, megkerdojelezhetetlen, egyetlen igazi kiralya.

Cinikusabb venaju olvasok talan megjegyeznek, h zenei munkassagat tekintve, igazabol mar regen elvesztettuk. Nekik: kivanok egy kellemes beszelgetest Liverpoolban arrol, hogy mi a kulonbseg akozott, hogy a pool meg mindig szerepel a bajnoksagban, v ha mar nem is letezne.

To stay on track: konnyekkel asztatott kedvenceimet linkeltem be ebbe a posztba. Nincs tiz, mert annyiba bele is szakadnek, es egyebkent is lehetetlen kivalogatni. Helyette a harom kedvencem - ketto meg gyerekkorabol, ahogy en igazan szerettem Jackot; egy pedig 88-bol. Egyik sem a legismertebb szama, de nekem ezek az orok kedvenceim. Egyebkent mindent elmond, h a posztban eredetileg egy szam szerepelt, de - legalabb ezeket - nem lehetett kihagyni. I want you back!

Es vegul, mert ennel jobban meg nem illett sehova, belinkeltem az egyik orok, orok kedvencemet Dave Gahantol, ami ennel ervenyesebb meg soha nem volt.

Nyugodj bekeben!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr701213071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Swacsa 2009.06.30. 22:58:52

Tudom h gázos h nem hiper-menő amerikai IP-m van de a 2. videó kicsiny kis hazánkban nem elérhető (a felirat szerint), vagy csak én vagyok über béna.