Ötkettő öcsém, ötkettőőő!!!

2009.04.25. 22:46 | kutyacica | Szólj hozzá!

Címkék: foci gt 1127

Huhuhuhúúúú!!!!!!!

Közben az utolsó kanyarhoz érkezünk, jövő hét finals. Ennek megfelelően a jövő hét végén írok egy összefoglaló posztot a félévről suli ügyileg. Közben nem ártana dolgoznom a honlapomon is (tudjátok, az ilyen egyetemi, ahol a cuccaimat kéne felrakni), terveim szerint a nyár folyamán fogok  erre időt keríteni.

Futó dolgokról annyit, hogy ez a hét maga volt a pokol, konkrétan nem aludtam hétfőtől csütörtökig. Igen. Az AOS projekten dolgoztam, amivel nagyjából el is készültem így legalább, bár kis késéssel. Ezen felül ami nem konkrétan tanulás az leginkább az hogy egész jó bonding experience-ket nyomtam pár arccal a laborból-órákról, majd  írok róluk a jövő heti recapben.

Valamint az utóbbi időben meglepő módon volt 1-2 király társasági esemény, ezekről gyorsan beszámolok ebben a posztban.

1. WSF barbecue

Ez még a múlt 7vége, tök jót kajáltam rajta, ahhoz képest h majdnem lemaradtam ha Gundella nem jön át és szól h most van. Többet nem tudok hozzátenni, illetve van egy új francia szobatársa a Dexin helyett aki kiköltözött. A neve valami weird  francia, a lényeg h elég vicces h mennyre nem beszél angolul :) (öö.öö..intern...ship... hehehehhh)

2. GT International Culture Fest

Na ez már két héttel ezelőtt volt, vagyis azelőtti hétvégén h Viti elutazott. Asszem nem írtam róla, mert vártam h Prianka elküldje a képeket de eddig baszott rá, uh írok most. na ez egy ilyen nemzetközi kultúra este volt (megtévesztő a neve mi loool), ami azt takarta h különböző random gt student csoportok főleg tánc számokat adtak elő. A kötődésünket az adta, h volt egy indiai táncsó amiben fellépett Chatrali a laborból  (az új phd girl) - legalábbis én azt hittem h ennyi a kötődésünk, mert mikor elkezdődött kiderült h benne volt Prianka is akit netsecről ismerek illetve ami a legkirályan Chinmei is. Ebben az a király, h eddig azt hittem mexikói, de helyette ő az indiai fred astaire mint kiderült :) Úgy képzeljétek el az egészet mint ami a Slumdog végén van kurva jó volt és nagyontetszett! Múlt 7végén volt egy másik fellépésük egy ilyen gigamega méretűbb atlantai fest izén, de arra nem tudtam elmeni. Ahogy a csütörtöki "Techs Got Talent"re sem, picsába. Pedig biztos volt jackot eneklő csodagyerek.

3. Rio nyitóbuli feat. Konci Na ugye m]lt het penteken volt az a bizonyos Sting Break koncert az OAR-el a foszerepben. Errol asszem meg nem meseltem - szoval ez itt az evi 1 (buuu) koncert, ezuttal ok leptek fel, ez is egy ilyen tipical amerikai rock band ami itt kb ismert de tengerentulon ugyebar nem. Mar a hangolas is jol sikerult, mivel a neten hallgattam a rio nyitot - remelem valaki volt ott kozuletek :) Syoval a koncert tokre bejott, ami nem lepett meg, r'adasul eljott Greg is, tokjol ereztuk magunkat. Plusz a koncert utan elmentunk Greggel egz partiba ami eleg jo kis kalandnak bizonyult.. de errol majd kulon, 1x. :)

Nagyjabol ezek voltak, most konyekig tanulasban vagyok es meg mindig fogalmam sincs mi lesz a nyaron, remeljuk a legjobbakat.

GLORY M U

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr381086489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása