superbowl nappal

2009.02.04. 03:22 | kutyacica | 1 komment

Címkék: gép football riddimcolony

hi all,

gyors leszek és tömör - a blog törzsközönsége jelenleg amúgy is jelentős részben a szűz lányokat havat nyúzza.

A 7végéről természetesen a Superbowl marad emlékezetes. Részemről gondban voltam a szurkolással, mivel ha valakinek akkor a Patsnek szurkolok amióta láttam életem első football meccsét (New England Patriots v. Carolina Panthers Superbowl XXXVIII, tudtommal ez volt az első amit adott otthon a tévé), illetve most már persze a Falconsnak is, na de a kettő együtt nem jutott sehova se idén, sajnos. Végül a Cardinals mellett döntöttem leginkább olyan alapon h szeretek az underdognak szurkolni.

Ilyen tekintetben persze nem sikerült legjobban a dolog, mivel végül a Steelers nyert, de a meccsre azért nem lehetett panasz, remekül szórakoztunk. Hamisítatlan Amerika, himnuszostul, Springsteenestül és persze az elmaradhatatlan - bár én ugye most láthattam előX - reklámostul. Pepsuber! (valószínűleg simán ki lehet youtube-ozni h mi ez).

És a legjobb az egészben h mindez nap közben, nem hajnali 5kor és már a szabályokat is kezdem kapizsgálni. Je :)

Ezen kívül ami mentiönt ér az h a zajló hét leginkább megint az állás keresésről szól, keddtől gyakorlatilag négy napon keresztül álásbörze. Részemről a következő cégek egyikénél tervezek internshipet kapni a nyáron, meglátjuk kapok-e egyáltalán bárhonnan interjúra behívót. Egyenlőre ugye sorbanállás-cvleadás-várakozás pályán mozgok, aztán a következő 3-4 hétben kiderül h vissza is hívnak-e bárhonnan.

Microsoft, Yahoo, Cisco, Qualcomm, Viasat, MCDean, Secureworks, Symantec, Mcafee, Motorola AirDefense, Bank of America, SunTrust, Damballa ill. talán DRW, Ice, PacketVideo.

Ésszerű helye lenne persze ezen a listán a mozillának, google-nek, de egyik sem recruitol a campusban. A google-nél van online jelentkezés egy internshipre, de végül úgy döntöttem h nem adom le mivel olyan nyelveket soroltak fel amikhez én kevesebbet konyítok mint megítélésem szerint kéne, meg egyébként is izmozni kéne előbb csöppet azt a cv-t. Illetve van kiscsillio konzulting ceg amelyik mind keres interneket kpmg ernst&young stb. you know, de valahogy nekem ezek nem a világom azt hiszem.

Ami érdekes amúgy, h hihetetlen mennyiségű army-navy-air force, ill. kapcsolódó contractor cég jelenik meg ezeken az állásbörzéken, az a helyzet h ha amerikai állampolgár vagy akkor úgy tűnik baromira egyszerű dolog állást kapni valamelyik ilyen helyen, merthogy nekünk ugye az összes ilyen ajtó zárva.

Amúgy suli-wise az opre házifeladattal szívok továbbra is, meg úgy egyáltalán eléggé kapkodós éppen elkészülős jólennemagamutolérős tempóban vagyok jelenleg, remélhetőleg kicsit javul majd (yeah, sure).

Ja igen, amúgy naphosszat Geriék új számait hallgatom a myspace oldalukon mostanság, nagyon cool lett az új EP, tessék szépen beszerezni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr56921644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyacica 2009.02.04. 03:37:16

ja igen, a 4ből 3 madár, bár senkit nem érdekelt a kérdés ahogy láttam: Atlanta Falcons, Atlanta Hawks illetve Atlanta Thrashers. A 4. ugye meg a Braves, azok ilyen indiánok kb.
süti beállítások módosítása