We are movin up!

2009.01.18. 03:00 | kutyacica | 4 komment

Héjj,

Igen kezd besűrűsödni a tavaszi payload (ami persze sose baj..), nagy mértékben a nem akármilyen péntekemnek, erről számolok be most itt. De még mielőtt, ne feledjétek:

Január 23 Dürer Kert Riddim Colony, új EP lemezbemutató! Be there because u can!! Also, a videoklippjük már majdnem 10 ezer view-n van, jó mi?

További special shout-out a frissensült doktor úrnak!!

Hmm és még valamit akartam mi is volt az... á megvan

EAT THAT scousers we are back to #1! GLORY MU

És mivel ígértem hogy nem lesz olyan fiús a blog, a focit ellensúlyozandó megemlítem hogy mostanában úgy tűnik jó lehet mifelénk nőneműnek lenni ugyanis a Tech Square-en nyílt egy új igen fincsimincsinek látszó Chocolatier üzlet (szerintem az amerikaiak azt hiszik h ez menő h ilyen franciásan írják ezt, mert itt láttam ezt már több helyen is), valamint 10% off everything back to school special van a szintén mellette nyílt fodrászat plusz beauty szalonban, továbbá megnézegettem a tavaszi kínálatot (frankó a kosár mezünk is, csak az a baj h nem árulják a fehéret ami nekem tetszik) és nagyon szép fehér blúzok vannak a barnes&nobles-ben.

Miről is szól ez a bejegyzés? Ja igen hogy suli. Na szóval pénteken azaz tegnap megvolt első találkozóm a félévben Prof. Traynorral, akit mostmár Patricknek kell hívni, bár ez nekem viszonylag nehezen megy. Nem sikerült rosszul, so to speak, ugyanis kiderült hogy akkor mostantól tagja vagyok az újonnan megalakult Converging Infrastructure SECurity Lab-nek, je :) És mivel a CISEC nem csak virtuálisan létezik ám hanem van tényleg egy saját laborunk, ebből az következik hogy mostantól (ráadásul nekem ez a legeslegelső ilyen) van egy saját különbejáratú asztalom :) Más kérdés, h az alapelvárás ezelegyütt az h mindennap 9-16 ott is kell lenni.. de hát ez már ilyen, gondolom :D

További tök tuti hírek között kiderült, hogy Patrick és Sheila eljegyezték egymást tök jóóó :) Esküvő május 2010, ennek megfelelően gyorsan fogadást is kötöttünk az advisorommal azon h ő esküszik v én diplomázok előbb.. bár igazából nem fogadtunk semmire szóval a tét az nemtommi, de majd kitalálom ha megnyertem ;)

Szóval volt minek örülni, este el is mentünk a sarokra a Rocky Mountain Pizzába, ezúttal Gundella és a Henkster nélkül, mivel utóbbi hazarepült, előbbi pedig Miamiba a 7végére, az MLK napot ugyanis itt a helyi németek egy része mint kiderült egy laza Bahama Cruise-al ünnepli. Nice..
Na amúgy a helyen nem volt semmi kb, amit megemlítenék h adta a TV az Atlanta Thrashers (a local hoki csapat) meccsét, így rögtön láttam egy ilyet is, megvertük hosszabításban a maple leavest szóval volt örülés és továbbá még az is kiderül, hogy a Thrasher az egy ilyen béna kis barna madár (elég fura egy mascot de mind1), ami elvileg ilyen officiál Georgia madár (bár ezt a wikipedia pl úgy tűnik nem tudja). Ide tartozó kvíz kérdés első betelefonálónak egy sörért: hány atlantai sportcsapat kapta nevét madárról? Erre az összefüggésre tegnap jöttem rá.

Hát ennyi volt amiről most így beszámolnék.. ja igen meg még nem említettem h csütörtök este voltunk Greggel Microsoft internship toborzó tájékoztatón, ahol megettünk egy csomó pizzát, nem nyertünk semmit a sorsoláson és megállapítottuk h azt írták a flyerre, hogy GT University. Budapesti Műszaki Egyetem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr4884702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edward_sch · http://www.himmel.hu 2009.01.18. 12:18:14

A Thrashers sokkal jobb csapat most, mint a Maple Leafs (így írják valamiért). A torontóiaknak most senkijük sincsen, a Thrashersben meg ott van Vjacseszláv Kozlov, aki már tizenöt éve is k*rva jó volt a Redwingsben (fuj Redwings). Meg Kovalcsuk. Meg Little. És a kapusuk is jobb.

Ugyanakkor hajrá PITTSBURGH és NEW JERSEY :)

kutyacica 2009.01.18. 16:20:44

hú te profi vagy Eddy :) Nem is tudtam h ekkora jók vagyunk.. nem vagyok egy NHL ismerő, de a Kovalcsukról még én is hallottam. Na hát ezekután lehet ki kéne látogatni egy meccsre.. mondjuk amikor megverjük a Pittsburghöt vagy a New Jerjey-t?
csak bolondozok :)

Viti2 (törölt) 2009.01.22. 14:49:38

Poén, hogy a lányosabb arculatot elindító posztban sikerült egy újabb sportágat bevezetned a blogra és mindezt úgy, hogy bárkinek feltűnt volna. :-)

kutyacica 2009.01.22. 19:35:53

valóban :D és szinte tulajdonképpen belebeszéltem magam ebbe a hokiba mert azon kapom magam h kezd érdekelni.

Szerinted ez a footbal megvonás hiánya :) Még jó hogy ott az MU... bár jelenleg more appropriate azt mondani h ami marad belőle, ennyi sérültel komolyan mondom ez már vicc.
süti beállítások módosítása