re!

2009.01.11. 19:34 | kutyacica | Szólj hozzá!

Ez a poszt szólhatna a visszatérésekről - újra Atlantában, újra a blogon, újra suliban és aktualitasanal fogva leginkább újra nyerő formában: odaküldtük a dinamó londont ahova való, sőt, a megérkezésem előtti napon a kosárcsapatunk ahogy kellett megverte a u[sic!]ga-t is.

... de ezzel együtt elsőként egy kis Magyarország recap.

Csak felsorolás szerűen:
megérkezés az út ugyan igencsak megviselt de az érkezés mindenért kárpótolt, előx is újra láttam Nyuszimat, másodszor igen megható volt a népes fogadó bizottság, köszi szépen srácok! Aztán este rögtön át is estünk a ló túloldalára a martosban-vásárhelyiben, annyiban mindenképpen jó volt, h találkoztam pár olyan emberrel akivel aztán egyszer se.
betegeskedés a nagy örömre aztán jól rá is ment az egészségem, szinte egyből ágynak estem ami kb 1 hétig tartott. Szerencsére még belefért előtte egy hazalátogatás (tök jó az új lakás, főleg Apa kerámia figurái meg a családi fotók), Lacossal a karácsonyi bevásárlás (jól nyomtuk - I luv you man) és egy kis klasszik filmnézős pizzázós téma Vitinél - na oda kellett volna kabátot vinni mert kb aznap este lettem tök dögrováson (Ez most nem olyan mintha rad fognam, ugye?).

Közben a sulival nem haladtam semmit, annyit megtudtam h az átlagom végül 3,75 lett (magyarul ez 4,75-öt jelent), mivel h 3 tárgy lett A egy meg Bé. Ez várakozásaim alatti teljesítmény ráadásul igen frusztráló okokból lett 4es az ubikvutusz kompjuting, na majd idén (jól meg fogok bukni adv operating systemsből.. már fenn is van a falon, if u know what i mean).

karácsony Szerencsére huszonikszre már felépültem és ezalatt Nyuszi is végzett a szünet előtti tanulnivalójával (nagyon hajtós ez a szak csak ámulok és bámulok) így jöhettek az ünnepek! A legcsodálatosabb az volt benne hogy állítottunk saját fát kettecskén - ez az első fánk és csudaszép lett vörös díszekkel meg minden!! Illetve kiderült hogy benan kotok hurkot Nyuszi ebben is ügyesebb :) Szenteste aztán otthon, másnap Virágéknál, ahogy megszokott csodálatosakat ettem és még a szentesti (ez valoszinu nem egy szo) menü is baromi jó volt, csupa tengeri herkentyű.

Aztán boxing dayen Virág látogatott hozzánk, ott volt Csicsi is (bátyóm plusone-ja), megint jó kaja bár a bacon megpróbálta magát nyúlnak álcázni de nem hagytam magam.  Személy szerint kedvenc részem bátyóék hazavitele volt mert végre lehetőségem nyílt meglátogatni így őket is otthon, nekem bejött a lakás, tuti a belmagasság.

És persze kettecskén is megünnepeltük a karácsonyt és megint oooolyan szuper ajándékokat kaptam :) egy baromi király inget és egy halál menő fekete mellényt amilyet már nagyon réget akartam tök jóó ^_^

7végén  aztán karácsonyra ajándékba kapott jegyünknek hála Riddim Colony koncerteztünk, hát ezek egyre jobbak basszus iszonyat profi volt nagyon bejött. Csak az előzenekar ne lett volna ilyen hosszú... közben még elmentünk ketten a Kaméleonra a Kossuthba, a mozi tök tetszett a film pedig nagyon bejött, mindenkinek KÖTELEZŐ!

Közben majd kihagytam a találkozást Balázsékkal (jó a pulcsid!) és ezután pedig már jött is a szilveszter amit csendesülősre terveztünk meg..

szilveszter ..és Virág gimis barátnőjénél tartott összejövetelen töltöttük ennek megfelelően. Baromira jól sikerült, felfedeztem egy kifejezetten szórakozó társasjátékot (A nyomozó) valamint remeket ettünk, óriás Astival köszöntöttük az új évet és ami különösen tetszett másnap reggel gyönyörűszép csendes havazásra ébredtünk, meghitt volt az egész (mondjuk a havat a nagyvárad tér környékén finoman megdrifeltem de semmi gáz), szóval csendes házibuli is the new New Year's Eve party.

Jaj és basszus kihagytam a találkozást - emlékeim szerint 28-án - Zoliékkal Ákos szalagházavatóján, ez volt az első nagy flessem h milyen szép emberek a barátaim, a következő pedig (ez még az óévben volt v már az újban? hmm) a Vitiék féle mozizáson ért, megnéztük ugyanis a RockNRollát, szintén nagyon beadta, baromi jó zenék vannak benne, abramovics jól megszívja és az elején a monológ mindent visz. Sajnos erre egyedül mentem mert Bóbitám megbetegedett amiből mostanra már hála az égnek nagyjából felépült szerencsére :)

Viti Bday Lassan eljött itt tartózkodásom vége de sajnos ismerősökkel találkozás igen kevés fért bele - bizony elrepült az idő. Viszont Virággal és -éknál sokat sikerült lenni, külön kiemelnén amikor Anyukája tanított főzni krumplilevest, tejszínes gombalevest és csirkepörit (miből lesz a csipkebogyó).

Szerencsére (épp kapóra jk) jött Viti barátom szülinapja - asszem its safe to say h megán sikerült (copyright az ünnepelt) - az aranykorsóban való összegyűlés legemlékezetesebb része Zsolti mester hollandiai élménybeszámolója no contest, a Playes buli meg simán a legszebb időket idézte, rengetegen eljöttek szuper volt, na.

Ti Az utolsó napokban csak sikerült még összehozni találkozót sokatokkal - de sokakkal sajnos így sem amit nagyon sajnálok... különösen h Ztr-el nem találkoztunk.. mert a nehezen megszervezett ex516 sörözést (ahol én teát ittam) sajnos kihagyta. Itt derült ki az is h a pólós zacskóban átadott Anna-féle rágó azonosítatlansága folytán végül Zoliék kíváncsiságának áldozatául esett, na emiatt különösen nagy baromnak érzem magam, Ill make up to u srrry :( ... Legalább a többiekkel örülök h láttuk egymást, általában el kell mondjam h örömmel tölt el látni h többnyire jól vagytok, hát ez szuper!

Ki ne felejtsem Sirálynál a koktélozást - kifejezetten finomak voltak, az meg extra h ittem Yellow Jacket koktélt, jár a pöttyös labda a Red Devil in YJ újító kombóért, u r it :)

Utolsó napomon pedig csak összejött egy ebéd Zolimesterrel, ahogy mindig tök jót dumáltunk.

..röviden ennyi, Viti megint volt akkora király h kivitt a reptérre és innentől már lassan útinapló. Még azt mindenképpen, h tök jókat filmeztünk otthon is, aki teheti nézze meg a következőket: The Dutchess, Bella, Vicky Christina Barcelona. Gyermeki énekmnek külön kedves volt h (mi a halálért nem adja már a tévé???!!!!) befért még a Home Alone és persze karácsonykor alap volt a Love Actually (aki nem akarna ilyet az esküvőjére az hazudik, hint hint : ). És persze a Bourne trilógia ami mindig adja - úgy tűnik ez nálunk már szokás lesz h Tündérkémmel újévkor megnézünk egy remek trilógiát :)

Összefoglalva.. nagyon szuper volt otthon, csak az idő nagyon galád (főleg az ittenihez képest.. na de ne szaladjunk ennyire előre), de hát ez a magyar tél (?). Két centivel a föld felett jártam kb végig a boldogságtól h Nyuszival lehettem I cant hardly wait h újra találkozzunk. Legyetek rosszak addig is mindannyian!

Mit hagytam ki?

ps. A karácsonyi menetelésünk legalább egy mentiönt megér (ellentétben a ball game-el pffffff), valamit megállapítottam h ha - legalább részben - nem nézem a meccset azon okból h helyette Virággal vagyok, mindig nyerünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr56871491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása