Homecoming!

2008.10.21. 07:48 | kutyacica | 3 komment

Címkék: kultúra gép gt yellowjackets

És igen, a héten kezdetét vette (mármint szóval 1 hét az egész..) a 2008as Homecoming. Szóval ez az igen hagyományos esemény leginkább egy kari napok szerű valami, amiben van csapatok közti vetélkedés, hagyományőrzés-felvonulás-reprezentálás, hatalmas bulik (not) és végül a lényeg, hét végén A Nagy Homecoming Meccs.

Szóval a hét folyamán majd bővítgetem a posztot és irogatok arról, mit is látok én az egészből. Dióhéjban: majdnem semmit, a programok 90%a, vagyis ami nem a meccs, az a fraternity-sororityknek és a bennük serénykedő undergradeknek szól. Valamint a homecomingra is jellemző az az általános bulihiány ami tapasztalható, magyarul a partizás a greek houseokba van beszorítkozva, amikbe én továbbra sem vagyok bejáratos.

Sebaj, mindez nem veszi el a kedvem attól h legalább itt lelkesedjek, ha már a környezetemben senkit nem érint meg ez a dolog (again, leszámítva a meccset). De vajon titeket viszont ez egyáltalán érdekel-e, ez mint kérdés bár elég kamuszagú de pont jó lesz tesztelni ezt a szavazás funkció izét is. Aztán majd beizzítjuk rendesen a választási posztba is.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr28724174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egergo 2008.10.21. 08:59:08

ha van időd, inkább a greek house-okról írhatnál. próbáltam filmekből/webről megérteni, hogy min is alapul ez az egész (meg mi az értelme), de valahogy mindenhol defaultnak vették, hogy ezt mindenki tudja.

kuyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.10.21. 11:57:19

gergo: ok, ha igeny van ra :) bar mondom, ezekrol nekem is kozepesen keves tapasztalatom van (lesz), na de azer amit latok hallok leirom. jut eszembe, tenyleg szereznem kell egy kamerat...

edward_sch · http://www.himmel.hu 2008.10.21. 21:35:32

És kurvára szerveződjél be minden ilyenbe! Engem tökre érdekel, hogy mi/hogy zajlik. Qpásoknak is érdekes tanulság lehetne.
süti beállítások módosítása