Top10 - dolgok amiket máshogy csinálok amióta itt vagyok

2008.10.12. 21:03 | kutyacica | 4 komment

Címkék: film foci usa gép top10 gt

1. Virág - Nem lehet más az első, mint h nem töltök időt szerelmemmel in person... hát cripplingly sz.r tényleg.

2. Veletek nem-lógás: ebédek Tsaby-val, bandázás Vitinél, random martosban levés, hökös buziságokon láblógatás... *sigh* Ehelyett, amióta itt vagyok, valószínűleg nagy részben a nyelvi akadályok miatt nagy mértékben esett vissza a bandázási-szövegelési-beszólogatási-azthiszihogyviccesneklevési mutatóm. Legalábbis szerintem ;)

3. Házimunka - fú durva h mennyivel életképesebb vagyok ezen a téren. Főzök, mosok, mosogatok... durva.

4. Bejárok órára, ez tényleg durva. És általában ide sorolható, h tényleg lényegesen szakmaibb az életem itt: újrahúzott és 100x funkcibb a linuxom, megállás nélkül publikációkat/könyvet olvasok és állandóan kódolok.

5. Listening to last.fm instead of infinite looping one track on youtube - hát igen last.fm király.

6. Bulik teljes hiánya - discosh*t, full moon, b52, első a földre... hjajj régi(?) szép(?) idők...

7. Football meccsek - mármint az igazi amerikai football. Ez (mármint a 7végi stadionba járás) ugye az egyetlen szocializációs program itt, viszont ezt legalább élvezem

8. Edzeni járás - ez is tök durva, h járok spinningelni a recreational centerbe hetente minimum. Csodákat tesz az emberrel ha tudja h már benne áll a (jó esetemben nem a saját hanem az alapítvány de érted) pénze.

9. Filmek, sorozatok, tévé - filmek amiket normális esetben már bemoziztam volna: body of lies, traitor, righteous kill, burn after reading, eagle eye, the duchess, rockanrolla, appaloosa, changeling, nick and norahs infinite playlist... Viszont a másik oldalon tévében (és hulu-n..) nézem a sorozatokat, illetve egyre többet cnn-t is. Hát itt a csapból is a választási kampány meg az ekonomik krízis folyik mostanság.

10. No poker - hát igen, nem lenne rossz. Pedig van microsoftos plasztik kártyám is két csomag, állásbörzéről. Majd behasználjuk otthon :)

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr36710534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viti2 (törölt) 2008.10.15. 01:03:30

megjegyzések:
2. eddig sem voltál vicces, szánalomból nevettünk :-)
3. akkor ezek után elvárom, hogy ki vidd az olaszkolbászos pizzásdobozt legalább a konyháig (amúgy az elmúlt hónap pizzahut 1-et fizet 2-t kap akciója az olaszkolbász+hagyma pizza volt, szóval kicsit ráuntam)
6. bulik itthon sincsenek, mindenki tanul és nem szoktunk Tatára menni LG-hez sem... Csak ritkán
9. a righteous kill nézhető, viszont szerintem az eagle eye egy kb ilyen next szintű marhaság, szóval tipikus torrent film. A burn after readinget nagyon várom már, biztos mozi. Elindult a Californicatio s2 is.
10. a póker összejövetelek itthon is visszaestek (nem tudom miért, de lehet csak engem hagynak ki a pofátlan mákom miatt), szóval mindenképpen játszunk ha visszajöttél.

kutyacica 2008.10.15. 02:04:44

yo,

@2 sejtettem picsaba..
@3 ja bocs azt nem mondtam h otthon is hazias leszek :) igazabol a tokom tele van Brandon rendimadataval es alig varom h hazamenjek es lustuljak megint ;)

mindenki tanul...? Hat ez gyanus.... na majd decemberben!! Californication s2 oh yes annak nagyon orultem en is, elso reszt lattam adja :)

szoval a rk nem akkora nagy szam? kar.. en is a burn after readingre vagyok leginkabb kivancsi azok kozul amit felsoroltam. amugy kepzeld, Chris javaslatomra berendelte a nagy balhet, szoval probalom kicsit itt okitani a nepet :)

amugy basszus valamikor legyel mar szkajplin emberi idoben, tok gaz h nem birunk beszelni.

na jo, akkor majd beizzitjuk a pokit is. itt sajnos nincs remeny, annyira nem tudnak jatszani h elsore Brandon hulyenek nezett amikor kozoltem h a texas holdemben bizony a bank nem jatszik (marmint, h nem osztanak neki lapot). gyasz...

Jani · http://blog.dezsijanos.hu 2008.10.15. 22:08:18

jaja kéne pókerezni... sirálynak mondtam is. hosszú hétvége utáni hétvége?!

Viti2 (törölt) 2008.10.17. 10:38:31

Az már november. Szerintem a következő 2 hétben simán össze tudjuk hozni...
süti beállítások módosítása