top 10 dolgok amikről nem tudtam beszámolni géphiány miatt

2008.09.04. 08:22 | kutyacica | 7 komment

Címkék: foci usa gép top10 mu gt yellowjackets

1 Skype: Végre működik rendesen a skype itt is otthon is, videóval hanggal és sikerült így beszélnünk-látnunk egymást Egyetlenemmel hát ez szuper!!

2 MU: Legutolsó pillanatban csak megvettük Dimitar Berbatovot. Ráadásul Manucho is szépen épülget. Ha csak egyik is bejön és tényleg lesz végre egy rendes befejező csatárunk, ki merem mondani diszkóbaleset van esély a bl címvédésre. El is kél a javulás, mert ez a szuperkupa egy szánalom volt. Viszont jön a Liverpool away get ready!!!!

3 Brandon szakácsművészetének újabb csúcsai: Amerikában tévedésből szeptember 1-én van munka ünnepe, így aztán meg is tartottuk a labor day barbecue-t. Tök állapot volt, Brandon egész nap sütötte a húsokat, tök jó volt, csak az árnyékolta be h eközben én végig a géppel szívtam. Másik, vasárnap olyan többfogásos olasz family dinnert főzött családi titkos recepttel meg házikészítésű limoncellóval h csak néztem. Yammi :)

4 Szobaberendezés: volt egy kis időm rendezgetni a szobát, áthoztam végre a két hete megvett könyvesszekrényt és felaplikáltam falra a MU zászlót is, szóval kezd egész otthonos lenni a dolog!

5 Football fever: Megvolt a meccs, nyertünk 41-14re hát ez tök jó volt! Sokat mondjuk nincs mit írni, gyakorlatilag ugyanazok az élmények mint a baseball meccsel, csak itt nagyobb volt a szurkolás mi is ugráltunk meg énekeltünk :) Ja és megvan az első GT-s pólóm je. Itt egy kép a meccsről rólam:

  6 Partizás: múlt pénteken elmentünk első helyi partinkra, konkrétan valami francia arc fairwell házibulija volt, mi meg úgy kerültünk oda hogy a Savannah tripről megismert egyik arc ismerte az arcot. Amúgy semmi nem volt az egész, nekem annyi marad emlékezetes hogy az első ember akivel beszélni kezdtem szintén Daniel volt, valamint h itt találtam meg a tagot akitől a szekrényt vettem (ez kicsit bonyolult de most nincs kedvem elmagyarázni az okokozati összefüggéseket).

7 Savannah trip: OMG most jövök rá h erről itt még mindig nem írtam na wow. Szóval ez nagyobb lélegzetvétel, majd külön posztban

8 Account nyitások: végre haladnak ezek a dolgok is, van már bankkártyám és muszájból mobilom is. Ja, hát a banki ügyintézés meg itt úgy vállalhatatlan ahogy van.

9 Első mozi: az elmúlt napokba az is belefért h elmentünk a Fox Theatre-be ami egy bazi nagy moziszinhaz es megneztuk a wallE-t. Gondoltam mindenki látta ha esetleg mégsem, szerintem nagyon aranyos, érdemes megnézni. A mozi jó nagy volt, érdekes h nem hely jegy van illetve h itt még mindig nyomják a film előtt tom és jerry témát, bár most konkrétan bugs bunny volt de nem ez a lényeg.

10 Beindul a tanulás: időközben egyébként mostmár rendesen beindult a suli, már túl vagyok 2 leadott házin holnap adjuk be a 3.-at. Mostmár becsszó fogok írni a tárgyakról is.

+1 Kijött a Google Chrome! Wow hűha aztapaszta. Mellesleg kapják be ezt a jelenleg csak windowsra dolgot, tudod ki fogja wine-ból elkezdeni kipróbálni. Viszont nagyon kíváncsi vagyok hogy a sandboxing-oneprocesspertab fícsörök mennyire komoly biztonsági javulásnak fognak bizonyulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr2647635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Markert Laci · http://blog.markert.hu 2008.09.04. 14:55:36

mondjad a mobilszámodat :)

Zoli 2008.09.04. 19:56:33

+36-20-421-73xx

Üdv, Zoli

kutyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.09.04. 20:28:17

@Laci megirtam skype-on.
@Zoli az mar nem az (en) szamom... de ezek szerint nem nagyon jarsz ossze a tobbiekkel..? mi van veled semmi!? :)

edward · http://www.himmel.hu 2008.09.05. 00:16:16

már legalább másodszorra flesselem le, hogy bele vagy téve egy élő amerikai filmbe. pontosan olyan a képeken meg az írásaidon mindenki, amilyennek én így nulla tapasztalattal elképzeltem. :D

Zoli 2008.09.07. 18:33:35

@Dani, az az én számom, humorérzéked itthon maradt? :)

kutyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.09.07. 20:34:48

@Zoli je tenyleg az nem is az en szamom..volt..vagy mi.. ehhehhh. ugy tunik valoban otthon maradt :|

Viti2 (törölt) 2008.09.09. 12:09:18

A szeptember 1 itthon is munkaszüneti nap volt... nekem :-)
süti beállítások módosítása