Egy olimpia, ami ott sem volt

2008.08.26. 02:01 | kutyacica | 2 komment

Címkék: olimpia

Nos, aki azt gondolta h szívás 6 óra eltolódással követni egy olimpiát, annak elmondanám h nem ez a szívás, hanem az h ha egy másik országban vagy az olimpia alatt. Sajnos ilyen módon én az egészről legnagyobb részt lemaradtam, hiába proxy-k és sopcastok, amikor kellett sose akart összejönni.

Mindenestre Cseh Laci nevét mindenki megjegyezte, meg azt is hogy oda jár ahova én és h szintén infós :)

Végül pedig, nagy nehezen a végére csak összejött a katarktikus (h írják?) pillanat, egy élőben megnézett aranymeccs az amerikaiak ellen, győzelemmel a végén. Köszönöm fiúk!

My take on aranytalanság: összehasonlítva az itteniek hozzáállásával én büszke tudtam lenni magyarságomra és őszintén tudtam örülni a nehezen jött sikereknek. A mellem meg régen dagadt annyira, mint amikor szobatársam apja felhívott telefonon (mármint, a fiát hívta csak mondta h beszélni akar velem is) csak hogy gratuláljon a magyarok sikeréhez (mégegyszer, az amerikaiak ellen). Ezért is köszönet az összes magyar olimpikonnak!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr97633132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Markert Laci · http://blog.markert.hu 2008.08.26. 10:09:58

nem volt jó ez az olimpia, sehogy se. nekem ez a kína nagyon nem jött be. megyünk londonba három hétre? :) (már most el kell kezdeni spórolni, ha mindent meg akarunk nézni.)

kutyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.08.26. 15:35:15

ugyan Laci, addigra már arcpirítóan gazdagok leszünk, nem? Neeem??!!
süti beállítások módosítása