hiánypótló gyorsposzt

2008.08.14. 20:37 | kutyacica | 1 komment

Helló mindenki!

Csak egy gyors bejelentkezés - megérkeztem, beköltöztem, beregisztráltam az egyetemre, lassan sínre kerülnek a dolgok. Otthon még netünk nincs, csak itt a campusban tudok netezni, ezért sem nagyon írtam még ide.

Hamarosan lesznek képek és ha eljutok odáig szépen írok mindenféléről. Csak röviden: iszonyat király ez az amerikai campus feeling, tényleg olyan mint egy kis város. Van saját rendőrsége, 4 buszjárata és a recreation centerben 6 (!) teljes méretű kosárpálya van. És semmi, az égvilágon semmi más nincs az egész campusban, csak egyetemi létesítmények.

A szállásom 10 perc sétára van, de közvetlen előtte megáll az egyik GT buszjárat is, szóval az király. A lakótársaim elég jó arcok egyenlőre, főleg Brandon, tényleg igaz lesz rá a "Brandon's gonna take care of that". Mondjuk nem látta a Pulp Fictiont... lol. Mellesleg őt a szülei hozták le NY-ból, szóval vasárnaptól keddig kb velük lógtam végig, ami király volt abból a szempontból, h be tudtuk vásárolni közösen a mindenfélét. Ez a Brandon tényleg nagyon takaros fajta, az a típus aki kiírja a hűtőre h mit kell venni legközelebb és sütit süt hogy ha átmegyünk a szomszédba nézni az olimpiát.

Egyébként egy ~ikerházban lakunk, az 1127-A vagyunk mi (Brandon, egy indiai lány Dimpal aki dolgozik és kb sose látjuk de a tévéje nagyjából akkora mint a csávónak a HIMYM-ből), az 1127-B meg a szomszéd, őket már csak úgy hívjuk, "The Bs".

Amúgy akikkel lakok azoknak a 70%-a airospace engineer és ez elvileg az egyik legjobb ilyen program az USA-ban szóval talán már most megismertem az embert aki majd egyszer a Marsra lép, fingers crossed :))

A szomszéd házban meg amúgy van egy magyar biokém phd srác, ő elég jó fejnek tűnik, ilyen party hard study hard mentalitásból tolja ahogy nekem lejött.

Viszont órákat eddig nem tudtam felvenni, az ügyintézés meg jónehézkes, a KTH-nkat elirigyelhetnék az biztos! Az csak a baj vele, hogy teljesen distributed minden szóval mindenfelé kell rohangálni. Meg minden tanterv-related dolog úgy működik tényleg, hogy "ezt a proffal kell megbeszélni", ebből adódik h jövő7 hétfőn már kezdődik a suli de még azt sem tudom, felvehetem-e azokat a tárgyakat amiket szeretnék.

Na, ttyl

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr44616269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rudi 2008.08.16. 21:31:24

Szia Dani,

Most olvasom először a blogod, csak így tovább. Azért remélem az első hét után már már minden sinen lesz.

All best. Rudi.
süti beállítások módosítása