Mi a tököm az a Fray?

2009.04.09. 23:20 | kutyacica | 8 komment

Na szóval van ez a zenekar, az a nevük Fray. The Fray, hogy pontos legyek. Amúgy ez nem tom mit jelent, soha nem is érdekelt de most hogy eszembe jutott megnézem..szóval többek között küzdelmet-cívódást-vitatkozást is jelent és mint a wikipédia megírta, a banda random választotta a nevét, viszont

The members of the band first claimed that they found the name suitable because they frequently quarreled over the composition of the lyrics in their songs. However, they have since stated that the band is usually on good terms while composing music, and acknowledges contributions from all of its members.

Szóval úgy jönnek a képbe, h júniusban fel fognak lépni itt, igy szereztem tudomást róluk mikor nézegettem milyen koncik lesznek. Na most szerintetek érdemes elmenni? Ilyenek hogy:

 

Ez amúgy persze egy fan vid, de kurva jó bmeg a srác nem? Jó itt az eredeti, embedding disabled by request, szórakozik vele a tököm, úgyis utálom az olyan oldalakat ahol egy page-en van ezer embedded videó aztán tölcsél gyökér, géza. Szóval ilyen jó számaik vannak hogy:

Over My Head

You Found Me

How To Save A Life 

(grey's anatomy videó, amit azért linkeltem be h elmondhassam, mennyire szar a magyar címe) Ok, na tehát a kérdés, menjek-e a koncertre?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr121056846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyacica 2009.04.09. 23:29:57

mellesleg, driving my point home, a srác ha ráklikkelsz a linkre a youtube channelén Coldplay-t is nyom és egyébként igen jól szintén. Szép volt ügyes volt.

Viti2 (törölt) 2009.04.22. 16:35:16

Nem rosszak a számok, de ha a helyedben lennék, akkor biztos inkább a Depeche M vagy U2 koncertekre mennék. Ja, várj csak. Bár nem vagyok a helyedben, de mivel mindkét zenekar Európában turnézik, ezért kénytelen leszek elmenni mindekttőre. ;-)

Lyllyan 2009.06.01. 22:02:04

Heló. Én bírom a The Fray-t (ó, de még mennyire), és valószínűleg elsiklottam valami felett, de HOL LESZNEK JÚNIUSBAN???
Mindenféleképpen menj, akárhol is lesznek, mert rohadtjók élőben is ^-^
De mikor és hol lesz a koncert, amire mennél?

kutyacica 2009.06.01. 22:22:11

Szia :)

Mi ismerjuk egymast, v pedig ilyen random kerultel ide pl. innen: http://ungodlyhour.gportal.hu/

Atlantaban, Junius 12-en lesz koncert:
http://www.livenation.com/edp/eventId/404905

Meg nem tudom h elmegyek-e, de ezek szerint ti biztos orulnetek kepeknek meg ilyenek?

Lyllyan2 2009.06.02. 15:01:38

Na.. Bakker, elfelejtettem, mivel regisztráltam. xD
Random kerültem ide. Vagyishát így meggoogle-tem a The Fray-t (néha csinálom, ha eluntam magam :D) a blogok között, úgy jött ki.
Nahát. Az az oldal az enyém xD Majd meg kéne csinálni rendesre, mert most töröltem róla mindent. -.-"
Naná, szeretek irigykedni mások szerencséjén. Szerintem ne hagyd ki. ^-^ Panasz még nem érkezett a The Fray-re élőben xP
És igen, képeket szívesen látnék (én meg még sok barátom), jó neked, hogy olyan helyen laksz, ahol történik is valami. ;)

Lyllyan2 2009.06.12. 20:31:38

Na, aztán elmész a koncertre? Ma van. Figyelek nagyon. És irigykedek x) Egy másik barátom ma kapta meg a 19-ei koncertjükre a jegyét >.< :D

kutyacica 2009.06.12. 21:33:03

Szia.. vegul ugy alakult h nem megyek el. Besurusodott a holnapom + mara esik egy kedves ismerosom bucsubulija. De tudod mit legkozelebb megigerem h elmegyek a kedvedert, tartok tole h fognak meg itt jatszani! :)

Lyllyan2 2009.06.12. 23:47:46

Ááááá... (ez nem olyan ÁÁ!!, hanem csak simán "áááá"... :D)
Értem én, persze :)
Bár jönnének kies hazánkba is *-*
Nahm, szép napot :D
süti beállítások módosítása