Győzelem győzelem győzelem!!

2008.10.04. 22:09 | kutyacica | 9 komment

Címkék: foci mu gt yellowjackets

Így, 3x. Ugyanis

- my week from hell végre véget ért. Tegnap este amikor már majdnem feladtam végül csak sikerült befejezni a kódot ami határidős volt,

- a mai napon megszerezte első shutout győzelmét a Yellow Jackets, 27-0val küldtük haza a Duke-ot. Jeah!!!! Végül de egyáltalán nem utolsó sorban,

- idegenben sima 2-semmi a Rovers ellen, ami külön öröm mivel velük gyakran meggyűlik a bajunk, ráadásul volt MU-s ugye Ince az új menedzser de a legjobb az egészben h Rooney végre jó formában sőt mi több bíztató jeleket mutat a - leírni is nevetséges - Scholesy-tól, Carricktől, Hargótól sőt Possebontól is megfosztott középpálya. Big up Fletch, igen komoly terhet rakott rá ez a sérülés hullám. Véleményem szerint ha az Arsenal elleni meccsig tartó időszakot be tudjuk húzni jó formában és lendületben, akkor nagyon jó pozícióban leszünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr15696498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viti2 (törölt) 2008.10.06. 16:53:48

Én annak örülök, hogy most az utóbbi pár meccsel sikerült végre előrébb jutnunk a ranglétrán, mert elég szánalmas volt kimaradni a top 10ből...

Valamikor tényleg kellene beszélnünk, mert én próbállak random időnként hívogatni skypeon, de nincs válasz. Esetleg valami konkrét időpont?

Ja, amúgy király, hogy megadtál 2 pin kódot, amikor mondtam, hogy 1 lehetőségünk maradt... :-) A 2 lehetségesből rosszul választottunk, tehát a végeredmény: sikerült letiltani a simet, valami vészmegoldásra lesz szükség...

kuyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.10.06. 17:25:01

oh hat bmeg. ez nem tul jo hir :( megvagyok love, fogalmam nincs hol a PUK kod. Talan Viragnal van a mobilom doboza meg papirjai de ez nem szazas.

Viszont vazzeg csek disz out a Depeche Mode ujra turnezik es jon (megy?) Bp-re is!!!!

sportgeza.hu/futball/2008/10/06/csak_a_8._legcikibb_angol_zako_a_6-3/

Viti2 (törölt) 2008.10.06. 19:23:40

Jaja,nekem is most szólt Szpiti. 2009. június 23.

www.depechemode.com/temp/

Az nagyon kemény lesz, szerintem vedd meg lassan a repjegyet...

kuyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.10.06. 20:40:32

onsale october 28. ez kiraly lesz!!!!

jellemzo bazmeg h kijovok ide erre european tourra mennek. necc ez a jun 23, mert ha bejon valami internship akkor bukom. na mostmar megvan a jo oldala annak ha nem lesz gyakornoki allasom :)

ja ui: most nezem h valamiert rossz linket raktam be, ez a sportgeza link nemtom h kerult oda a vonatkozo depeche mode helyett :D

prank 2008.10.07. 17:23:38

webes adminrendszerek (pannonline, my t-mobile) megmondják a puk kódot, ha esetleg van ilyenekhez hozzáférésed.

kuyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.10.07. 18:37:16

es mi oda a belepo jelszo, a pinkod? :))))
valojaban koszonom a tippet, de sajnos most hallok eloszor a panonlinerol, ebbol arra kovetkeztetek h nincs oda accountom..

prank 2008.10.07. 23:54:35

általában egy hatjegyű szám. ha most hallasz róla először, akkor regisztrálj, emlékeim szerint simán lehet... ööö, az is lehet, hogy sms megerősítés kell hozzá. :-) már nem emlékszem, de én pár hónapja simán regisztráltam, mindenféle ügyfélszolgálat és egyebek nélkül.

pannonline.pannon.hu/PannOnline/fwk/register.aspx

a kártyaszintű regisztrációt nyomd.

TB 2008.10.08. 13:16:03

Szia KrauSch!
Remélem jól vagy, Die Bau-tól captain + a címed, és örülök, hogy bírod a kiképzést!
Vigyázz magadra!
Üdv.:
TB
ui.: itt semmi, 227 évesek lettünk, megcsináltam a tiszta divizionális szervezetet, de a nevet betiltották, mert kizárt dolog, én nem értem!

kuyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.10.08. 18:15:50

Ohohohóó, tiszteletem főtitkár úr!! Elpirulok, megtisztelő :)

Hát igen, ez csak ilyen csikóegyetem a százvalahány évével itt a BMEhez képest.

Hát ha már csak azon múlik h máshogy hívjuk h a taták mantrázhassák maguknak h nem süllyedünk akkor legyen nekik :) MIndenesetre örömmel hallom h ezek szerint csak produktív az új vezetés, remek remek.

A sportkoncepcióról is olvasgatom a híreket, csúcs. Olyan sportcentrum kell oda is mint ami itt van! Ami már engem is rávesz arra h edzeni járjak az csak jó lehet :)
süti beállítások módosítása