Fight! Win! Drink! Get naked!!!

2008.09.22. 01:40 | kutyacica | 6 komment

Címkék: gt yellowjackets 1127

Szombaton ismét hazai meccset játszott csapatunk, a Yellow Jackets és nekünk természetesen ott volt a helyünk. Hála istennek a sportból így a 7végére felhőtlen örömök is jutottak.

A meccs ezúttal délben kezdett így reggel hamisítatlan tailbreakfastinggel nyitottunk, majd a megfelelő mennyiségű bud light elfogyasztása (zárójel: ti tudtátok, h a lightnak nem az alkohol hanem a zsír tartalma az alacsonyabb?? wtf...) meg is érkeztünk a Bobby Doddba.

A soron következő ellenfél a Mississippi State volt, amit nehezebb lebetűzni mint ellene bevinni a TD-t, következésképp sima 38-7el küldtük őket haza, egyetlen touchdownjukat 38-0nál a negyedik negyed közepén szerezték miután egy teljesen kamu penalty miatt tartották csak meg a labdát.

Az esemény krónikájához tartozik h mi ám megadtuk a módját, frankón kiöltöztünk Brandon barátommal :)

Végezetük álljon itt néhány kép, valamint a Perfect Option című szám ami leginkább olyan státuszban van itt mintha a himmel írna egy számot a MAFC kosárcsapatunknak. Minden focimeccsen az óriáskivetítőn nyomják amúgy. (ui. igen kárörvendve konstatálhatjuk h médiaalkotói kreativitásban sehol nincsenek.)

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr58675164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viti2 (törölt) 2008.09.24. 16:51:44

Nagyon cukik vagytok a csokornyakkerdőkben... mint 2 köcsög. Brandon honnan szerezte ezt a napszemüveget?

Amúgy 2 jó hír: tegnap voltunk a Coldplay koncerten és mega-isten-király volt. Leadtak minden számot, amire szükség volt, szóval bár nem volt olyan hosszú, kb 1,5 óra, de nem volt hiányérzetem a végén. Az előzenekar mondjuk nem volt egy nagy eresztés, de ennek ellenére összességében tökéletesnek mondható.
A másik, hogy meggyógyult a laptopom, ma hoztam el a szervízből, szóval valamelyik este próbállak majd hívni skypeon. Képzeld el, megcsinálták még garanciálisan, pedig én azt hittem ennek esélye sincs (3 éves gép)

kuyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.09.24. 17:30:26

csa!

na kiraly h itt vagy. hallottam Nyuszitol h elvileg most mar van geped, vartam is mar h mikor leszel mar skypeon.

kosz a bokot, el ne felejtsem atadni Brandonnak :)

amugy szerintem kiraly. itt ez a csokornyakkendo tok classy-nak szamit. elsore nekem is furcsa volt mondjuk. rovid tomondatokat irok.

Miki 2008.09.25. 09:28:06

Szia Komcsy!

Ohh látom azért jól érzed Magad, nagyon fessül néztek ki! Te híztál? :) vicceltem! Most találtam csak meg a blogodat, és rohanok is tovább, de ha lesz időm szórakoztatlak még kommentjeimmel, és elolvasm hogy mi is van veled!

Üdv
Miki

Viti2 (törölt) 2008.09.25. 10:26:20

Végre meghallgattam a számot amit belinkeltél a fotók alá. Nekem nagyon adja,király lenne, ha nálunk itthon is lenne ilyen lelkesedés az egyetemi sportélet és az egyetemi kosár vagy bármilyen csapat iránt...

kuyacica · http://yellowjacket.blog.hu 2008.09.25. 23:51:56

ej csao Miki! orulok h ide talaltal ;) majd remelem tudunk beszelni, skypeon vagy msn.

hat igen a sport élet az tényleg király. Kezdek rájönni, h tényleg ez itt gyakorlatilag az egyetlen közösségi program leszámítva a greek life-ot, de az ugye egyrészt jellegénél fogva sokkal bezárkózóbb és szűkkörűbb, másrészt undergrad téma. Így aztán marad a foci kvázik, amit én mondjuk csipázok.

Jöv7 nagy meccsünk is lesz (Duke ellen itthon, ami elvileg az egyik fontosabb meccs a szezonban), nekem meg jó szar hajtós hetem, uh ott tuti mulatunk. na alig várom is már :)

a perfect option nekem is adja. eleve a meccsen énekelgetés k.rva jó fless tényleg.

Miki 2008.09.25. 23:55:02

El is tudlak képzelni meccsen ordibálva :) jah igen emlékszem már egy kettő MU meccs végén mit is műveltél! :)

ó azért hiányzol ám srác!

nah a többi érzelgős dolgot majd msnen! :)

süti beállítások módosítása