Szilasliget retró

2008.07.11. 21:15 | kutyacica | 2 komment

Címkék: nyár mu

Na, hát az elmúlt időszakot amolyan nosztalgia jelleggel azzal töltöttem, hogy elkempeltem Szilasligeten. It gets me every time, imádtam. Mondhatni, minden a szokásos, ennek megfelelően megvolt szinte minden, ami a szilasi nyarakon elő szokott fordulni, tag cloud jelleggel (a jelleg szót itt az indokolja, hogy mind ugyanolyan méretben lesz):

kávézás judávalbeszélgetés hússütés pókizás jégerivás lajossaldumálás lajosrégiviccmesélés andrissalhülyülés gödöllőrebandázás meccsnézés filmnézés sorozatnézés gépjavítás telepremenés(!!) hugivallevés huginaksegítéshősneklevés régibulikraemlékezés sokatalvás kevesetalvás iriszke nagydarabkutya lanparty úszómedence

Valamint legalább ilyen fontos, hogy Kedvesemmel voltunk Esküvőn!! Röviden úgy foglalnám össze, hogy ilyen rövid idő alatt ennyi féle autót még sosem vezettem, valamint szép volt a baldachin, nagyon szép a pár, meghitt a szertartás és kib. jó a torta. Jól van nyuszika, ügyesen bevetted a kettest.

Közben persze dolgozom a laborban (ezt azért írom ide, hátha Laca olvassa), valamint összefutottam Ztr-el és zoolival (escéhás hájpos dolgokra érzékeny emberek figyelem, van új himmel videó, marhatrendi 30y-ra marhaeredeti stopmósön, Ztr nevetés certified, subbára vele I guess). Amúgy, Ti tudtátok hogy a Morrison's 1-ben esténként öccáz egy koktél? Ezt ki kell próbálnunk hey!

És a koktélról jut eszembe (hogy átkötöttem mi?), holnap megyünk Soundra. Remélhetőleg remek lesz, egy kis nosztalgikus world is mine-ra jó nálam. Pezsgőt a földre!

A végére pedig ezúton is maximális respekt és köszönet Neked Carlos, sok sikert a válogatotthoz, hiányozni fogsz. És ne feledjétek, holnap kezdődik a pre-season, a Mester egykori (szintén)sikercsapata, az Aberdeen ellen! Én ugye nem fogom tudni nézni, mert éppen Jose Padilla hűlt helyére (grrr) fogok csillelni, remélem meglesz.

Egy zárójel a végére: kapjuk már a pláhikat végre a jó életbe.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr17564308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Markert Laci · http://blog.markert.hu 2008.07.16. 11:31:09

mi, mind, valamennyien egész nyáron csak komcsy blogját olvassuk!

efottra gyüttök? :)

kutyacica 2008.07.17. 11:20:29

nem mind, mert én a tiédet :)

valószínűleg nem. tudod a mun.... (áá, mégsem tudtam leírni röhögés nélkül). de valamikor összefuthatnánk!

megjegyzés: miért kell kacsát töltenem a saját kibaszott blogomon?!
süti beállítások módosítása