all the way - turnt up!!!

2009.11.15. 09:06 | kutyacica | 5 komment

megerkeztunk - check es tovabb!!!!

yeah baby thats what im talkin about: ACC donto ahogy kell; dec 5 is the date to look forward for! ahogy egyre surubb a felev vege, sok jora ne szamitcsatok - a haloweenpartyrol majdnem irtam egy kibajo bejegyzest, de a Nesbittel kozos kepemet kamerastol elpusztitotta a bunozes, igy marad az emlkezet - ahogy a GT 6flags nightrol is: vagy az esterol amikor szetrohanruk az ACC dontot baby!!!! mekkora W, nagy betuvel, igen, mert ez mar kijart: az egesz orszagban negy egyetem van, ami kosar es football rankingben is top25: and I AM AT ONE OF 'EM, BITCHES!!!! GT FTW

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr361526139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyacica 2009.11.17. 05:18:23

@viti2: well, well... most mit mondjak, its all about the A, baby ::) a korus tetszik azert!

ja, mellesleg. talaltam egy sorozatot ami mindent visz. na jo, ez lehet tulzas, de azert beadja eddig. Az a cime hogy The League, es egy rakas fazonrol szol akik fantasy footballt jatszanak. Jo, tudom, itt mar feladtad Viti, pedig nem kene, nagyon jokat rohogok rajta - ja es az egyik szereplo Jon La Joie :)
www.imdb.com/title/tt1538757/

szpiti 2009.11.17. 14:14:45

@viti2:
Nekem a Run this town! sokkal jobban adja, bár ez is alap szám.

Még ami nekem bejön a Jay Z albumról, az ez a szám, a refrénben Drake nagyon gengszter:)
www.youtube.com/watch?v=bwOz-Q1Q71Q

viti2 2009.11.17. 15:01:31

Lecsekkolom ezt a League-et, de csak Jon munkásságnak elismerése végett. Az én új kedvencemet viszont nem lehet nem szeretni:
Secret girlfriend
www.imdb.com/title/tt1435958/

kutyacica 2009.11.19. 04:18:28

@szpiti: "got a black president, got green presidents". lool.

ennek a secret girlfriendnek a spotjait lattam comedy centralon, azok eleg utosnek tuntek, de a musort meg nem lattam. ranezek majd, ha valahol fennvan, comedycentral eleg jo szokott lenni az online tartalmakban mondjuk.
süti beállítások módosítása