Fall break 08 top10

2008.10.15. 21:33 | kutyacica | 5 komment

Címkék: foci gép top10 gt yellowjackets 1127

Az elmúlt párnap keddig bezárólag itt minálunk szünettel telt, hétfő ugyanis mint kiderült Columbus day, így kiadták mellé a keddet is h rittyentsenek nekünk egy négy napos offot. Ami, mellesleg a midterm weeket előzi meg, vagyis ezen a héten elvileg sűrű zh írás van általában.

Ebből nekem is jutott mivel szerdán írtam a router/switch algoritmusos tárgyamból (hmm még mindig nem írtam a tárgyaimról..). Ennek megfelelően leginkább azzal töltöttem az időt h erre készültem, valamint az iPhone-os tárgyból keddig kellett leadni a Project 2 tervünket, ezt írtam, bár ez inkább pár óra munka volt összesen.

A zh-t amúgy szerdán be is húztam, hát majd meglátjuk, tudjátok milyenek a feleletválasztós tesztek, igazából addig nem tudod milyen is lett amíg meg nem kapod az eredményt.

Na ezen kívül lássuk mik történtek az elmúlt napokban.

1. Sun Dial: Még a szünetben, hétfő este fogtuk magunkat és elmentünk egy Sun Dial nevű helyre Atlanta downtown. Na ez nagyon állat volt, előx is végre kimozdultam valahova a belvárosban, másodszor maga a hely is tök állat volt: konkrétan ez egy bár/étterem egy felhőkarcoló tetején full panorámával, ami folyamatosan forog körbe, kb 1 óra alatt teljes körkép kilátást adva Atlantára. És a legjobb, hogy végre mondhattam, hogy "A glenfiddich on the rocks, please." Yeah :) Itt vannak képek a helyről, ha majd John feltette facebookra behelyettesítem a sajátjainkkal:

 

 

 

 

 

 

 

2. Ami szuper öröm és boldogság, h végre megszereztem a csomagot amit édes Bóbitám küldött, jajj pirulok olyan szuper :) Szóval egy nagy csomó szomorúsággal otthon hagyott hasznos dolgot megkaptam ami isten, plusz egy öltözetnyi isten király halál menő JT szkilles cuccal bővült a ruhatáram :))) Na majd ha hazamentem hasítok bennük.

3. Aztán hétfőn elmentünk vásárolni a Mallba. Na ez érdekes volt, főleg h én nem is akartam menni, egész pontosan félreértettem mit csinálunk és csak akkor jöttem rá h mi most nem a grocerz storeba jöttünk amikor bementünk a pumába cipőt próbálni. Na a lényeg h bementünk a Macy's-be, na ez nagyon kemény! Van vagy 5 emelet, akkora mint egy árkád magába kis túlzással és annyi kib.ott jó cucc van h a szívem meghasadt. Olasz-francia luxus márkák annyira nem (jó azért volt Channel, Armani, Dior, Hugo Boss amire emlékszem, de nem láttam LV-t, Guccit, D&Gt), de rengeteg menő dolog van így is, of korsz ami amerikai az minden. Volt néhány olyan Kenneth Cole cípő h meghalsz, illetve amibe beleszerettem teljesen az az Ed Hardy (Von Dutch-ra kell gondolni, h el tudd helyezni), ami egy viszonylag újonnan felkapott menőség mint kiderült. Na ott is volt néhány olyan hímzett vászon edző h ölni lehetne értük. Na mindenesetre az első péjcsekket már tudom hol verem el.

4. Greg megírta a GRE tesztet, ami a felvételi a master szakokhoz amit nekem is meg kellett írnom. Elsőre nem sikerült neki viszont sajnos elég jól (az enyém simán jobb lett wtf hmm) szóval újra írja.

5. Ami még fontos ugye válogatott meccsek, hát menetelünk menetelünk, Rooney isten formában és ne felejtsük el h a magyar válogatott is igen derekasan küzd! Kérem szépen még néztem is a málta meccs első félidejét. Get in!

6. Szerdán pedig volt GTISC security summit, theme: emerging security threats. Ezt úgy kell elképzelni mintha kb az InfoSec tanszék rendezne egy konferenciát. Érdekes volt, a katona fazon poén volt h rendesen benyomult vele a terembe 20 terepdzsekis fazon, aztán amikor végzett ki után; a slide-jain meg rajta volt, hogy UNCLASSIFIED :) Meg is jegyeztük Prof. Traynorral, h inkább azok érdekeltek volna az usb stickjéről amire az van írva CLASSIFIED.

7. A YS is játszott a 7végén, ezúttal én sajnos nem látogattam ki a meccsre, ami leginkább a tanulással fügött össze (és ami a durva, h tényleg tanultam a meccs ideje alatt, nem csak a szándék volt meg), meg azzal h elvileg kb edzőmeccs volt ez, egy osztállyal gyengébb ellenfél ellen. Ehhez képest lett a vége 10-7, hát lolZé, mind1 zsákban az a lényeg.

8. Fontos volt még a hétvége szempontjából h meglátogatott minket Louisa nővére, akiről (legalábbis számomra) hétfőn kiderült h a húga és húszéves. Én nem sokat láttam belőlük, annyiban érintett az ügy, h mivel Louisa ágya kisebb, ezért a 7végére cseréltek Brandonnal és a két lány aludt az ő szobájában, tehát nálunk, tehát emiatt extra illendően kellett viselkednem egész hétvégén (read: nem lehetett boxerban meg törülközőben közlekedni a szobám meg a fürdő között. sux. Végülis mivel Bóbitám többek között küldött tréning alsót is, mostmár ez is 1xűbb lesz persze.), ami szerintem elég jól ment, büszke is voltam magamra.

9. Mi volt még... ja igen Brandonnak végre összeszereltük (mármint ő, én csak kérdezgetni szoktam h na mi van) a gépét, ezredik iterációban a memória lecserélése után sikerült életet lehelni belé. Legalább a régi alkatrészek nagyrészét visszaveszik a boltok, hát igen amerika. Ami az érdekesebb, h így mostmár a figyelmünk ráterelődött a Blu-ray nézésre mivel van lejátszója meg lemeze is; persze szoftver nincs így most az én dolgom lesz ezt megcsinálni. Mivel azonban ez egybevág a nemrég ide is beposztolt DRM-es témával amiről most épp készülnöm kell, számomra ez tök jó kis kihívás. Bízzunk benne h muslix64 segítségével meg fogjuk oldani, bár őszintén fogalmam sincs h mi történt ez ügyben február óta mert nem követtem, de remélem továbbra is egyszerű az ügy. Hamarosan kiderül, hogy pont ehhez a lemezhez ami nekünk van van-e jó kulcs.

10. És végül még megemlítem, hogy a mindennapokat egyre inkább (képzavar alert) belengi a választási kampány jelenléte, megnéztük a 3. vitát ugye a minap, meg úgy egyáltalán egyre többször téma vacsiasztalnál is meg ilyesmi. Valszeg fogok majd írni egy posztot a választásról is, mármint azokról az aspektusokról, amik engem foglalkoztatnak (van ilyesmi discussionre itt valyon igény? Nem tudtam eldönteni. kommentekbe lehet jelezni, vagy nem).

Jövő7en pedig HOMECOMING!! Majd írok róla h ezmiez akkor.

A bejegyzés trackback címe:

https://yellowjacket.blog.hu/api/trackback/id/tr58715994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacos 2008.10.18. 23:00:08

Komcsikám nagyon szép helyen vagy!!!! Örülök, hogy rendeződnek napjaid!!!! Várlak az AP-n nagyon hiányzik a "nyak szorongatós Komcsim!!!

Viti2 (törölt) 2008.10.20. 00:36:09

Én midenképpen örülnék egy ilyen választási postnak, mondjuk főleg abból az aspektusból, ami a kinti emberek hozzáállását mutatja be. Kulcskérdések: mennyire kampányolnak az átlagemberek fanatikusan, mennyire osztja meg az embreket (nyilván Mo-hoz hépest), mennyire vannak képben a programokkal stb... Kb amit skypeon beszéltünk, csak kicsit bővebben.

Viti2 (törölt) 2008.10.20. 02:56:23

Ez nagyon kemény, most találtam. A tőzsdei pánik egyszerűen:
m.blog.hu/bu/buksz/image/panik.gif

kutyacica 2008.10.20. 08:10:57

ez a kep tetszik, otletes :))

mar megint lemaradasba sodortam magam hazileadasilag, de majd kedd utan akkor probalok idot talalni aztan irok arrol, amit en latok a valasztasbol.
süti beállítások módosítása